Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.06.2013

Avon - Inspire


Z żółtymi lakierami się nie lubimy. I to nie to, że mi się nie podobaj  Bo chętnie je oglądam u kogoś, czy w buteleczkach. Ale na moich paznokciach mi się pasują. Inspire to intensywny, żółty lakier. Piękny! Naprawdę piękny kolor. Ale u mnie niestety nie do samodzielnego noszenia. Źle się czuję z żółtymi paznokciami i tyle. 
Myślałam, że będzie miał w sobie nieco zieleni/limonki, bo taki wydaje się być w buteleczce.
Lakier kryje przy 2 warstwach, co jak na żółty kolor jest dobrym wynikiem. Lubi jednak smużyć. Całkiem szybko schnie i ładnie błyszczy. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)



We do not like each other with yellow nail polish. And it is not that I don't find the pretty. I am love look see them on somebody else, or in bottles. But I just don't feel them on my nails. Inspire is a very intensive, yellow polish. Gorgeous! Really gorgeous colour. But not for wearable on its own for me. I feel bad with yellow nails and that's it. 
I though it will have some greenish/lime tones 'cause that's how it seems to be in the bottle. 
It gives a full coverage with 2 coats, which is a good result for a yellow polish.  It likes to smudge though. Dries pretty fast and gives a nice shine. 
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)



23 komentarze:

  1. Dla mnie byłby akurat :D bardzo ładny intensywny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie potrafię nosić żółtych lakierów, a szkoda, bo np. ten kolorek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ło, ale kolor :) ja mam jeden żółty, ale odbarwia mi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie zmywałam, wiec nie wiem jak tu się spisze. Mam nadzieje, ze nie będzie odbarwiał.

      Usuń
  4. generalnie nie lubię intensywnie żółtych odcieni, ale ten jest cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *.* cudny jest!
    żółtki są wybredne, nie każdemu przypasują :(
    jak sprawdza się ten utwardzacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A całkiem nieźle. Chroni przed przebarwieniami, bardzo szybko wysycha i ma genialny pędzelek :) No i nie szkodzi paznokciom.
      To najczęściej używana przeze mnie baza.

      Usuń
  6. A ja uwielbiam takie kolorki na paznokciach na lato ;) Ten upolowałam niedawno i tylko czeka w kolejce na pomalowanie nim pazurków ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że jak na żółć jest naprawdę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolorek :) ja uwielbiam żółtki wszędzie :D u siebie u innych :) gdzie się da :) a jak kryje przy 2 warstwach to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli ogólnie polecasz ? :) bo mi sie kolor podoba ale nie mialam lakierów z Avonu i nie wiem jak długo wytrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ten kolor polecam.
      Mam całkiem spora kolekcje Avonowych lakierów i specjalnie na nie nie narzekam :) Zdarzają się koszmarki, ale jakoś mnie to nie zraza. Z trwałością u mnie tez jest całkiem dobrze, chociaż wiem, ze niektórym dziewczynom szybko odpryskują. Może zależy to od bazy, lub paznokci.

      Usuń
  10. Świetny jest ten żółtek, bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny, ale nie lubię lakierów z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nie lubię Avonowych lakierów tak ten nieodparcie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń