Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.06.2013

Avon - Anew Vitale krem na noc. Anew Vitale night cream.

Zagapiłam się z recenzją tego kremu. Jest już na wykończeniu a i pozostałe produkty z serii Vitale dawno się już na blogu pojawiły.
Od kremu na noc oczekuje porządnego nawilżenia i odżywienia. Mimo, iż moja cera jest mieszana z tłustą strefą T, to potrzebuje nawilżenia. Inaczej się buntuje, wysusza, policzki swędzą a skóra przy nosie się łuszczy  Nic przyjemnego. A zatem poniżej o kremie, który spełnił moje oczekiwania :) 


I am a bit late with a review of this cream. It is almost over  and other products for the Vitale line were reviewed on blog long time ago.
I expect a good moisture and nourishing from a night cream. Though I have a combined skin with a greasy T-zone, I need a good moisturizing products. Otherwise it starts to revolt, it dries out, my cheeks start to itch and the skin near my nose tends to peel. Nothing nice. So below is a cream that fulfilled my needs :)

Avon Anew Vitale 25+ żel - krem na noc


"Anew Vitale czyli eksplozja energii dla twojej skóry. Avon przedstawia linię Anew Vitale, która powstała z myślą o kobietach w wieku po 25 roku życia, prowadzące aktywny i wymagający tryb życia i muszą sprostać wyzwaniom każdego dnia. Anew Vitale pozwala zrekompensować skórze brak snu i zmęczenie, sprawiając, że wygląda ona pięknie i zdrowo. Anew Vitale powstało w oparciu o ekskluzywny ProEnergy Complex - mieszankę witamin, antyoksydantów i peptydów, która wzmacnia strukturę skóry i chroni ją przed oznakami przedwczesnego starzenia. Drobne zmarszczki, poszarzały koloryt, oznaki zmęczenia, powiększone pory - znikają. Skóra wygląda jak po 8 godzinach kojącego snu. Łatwo wchłanialna formuła, nie zatyka porów. "

Opakowanie: masywny, szklany słoiczek. Nie do końca pasuje mi jego kształt, ale nie jest to bardzo uciążliwe. Pojemność 50 ml.
Zapach bardzo ładny, słodkawo-kwiatowy... jak na mój nos. Nie jest ciężki, czy duszący, ale dosyć mocno wyczuwalny. Mi się bardzo podoba i B. również zauważył, że buzia ładnie pachnie ;) Cala seria pachnie tak samo. Dla mnie super.
Konsystencja kremowo-żelowa, ale treściwa. Nie jest to typowy żel, który zaraz znika z twarzy. Ten krem jest jeszcze przez jakiś czas po nałożeniu wyczuwalny. Zostawia taka delikatną warstewkę na buzi, ale nie ma nic wspólnego z warstwą jaka postawiają tłuste kremy. To tez mi się w nim podoba. O ile na dzień wole szybko wchłaniające się kremy, to na noc lubię czuć że mam coś na twarzy i przez całą noc będzie działało. 
Dodatkowo bardzo łatwo się rozprowadza i jest wydajny.
Działanie: U mnie się sprawdza. Nawilża cerę, odżywia, nie uczulił mnie, nie zapchał, nie powoduje szybszego przetłuszczania się twarzy. Rano buzia jest gładka, wypoczęta i świeża. 
Kupię ponownie.




Avon Anew Vitale Night Gel Cream 25+


"Get skin that looks well rested and feels energize. Night cream ? formulated to help fight those first signs of stress and fatigue. It's powered by ProEnergy Complex to help fight the first visible signs of ageing and fine wrinkling caused by emotional and environmental stress. "

The packaging: a glass, heavy jar. I don't quite like the shape of it, but it is not super annoying. Capacity 50 ml.
Fragrance is really nice flowery-sweet... according to my nose. Not heavy or irritating though, but also very noticeable. I like it and B. noticed that my face smells nice ;) The whole line smells the same. For me it's good.
Consistency of a gel-cream but quite rich  It is not a typical gel that disappears on the face right away. It leaves a  delicate layer on a face doe quite some time. Not as a greasy creams though. And I like that as well. As much as I like faster absorbing day creams, the ones for the night I like to feel longer and think that they work and moisture for the whole night. Also it spreads nicely and it is very efficient.
Result: It works for me. It moisture and nourish my face. Doesn't irritate, or stuck pores, doesn't make the face get greasy faster.. In the morning my face is smooth, fresh and relaxed.
Will buy again.



Skład/Ingredients:





Pozostałe produkty:

Avon - Anew Vitale krem na dzien spf 25

Avon - Anew Vitale żel do mycia twarzy 25+

Avon - Anew Vitale żel-krem pod oczy 25+


Other products:

Avon - Anew Vitale gel cleanser 25+

Avon - Anew Vitale Eye gel cream 25+




Polubiłam tą serię i dobrze się u mnie sprawdza. Kremy działają jak powinny, żel jest bardzo wydajny i dobrze oczyszcza. Najgorszy jest krem po oczy ze względu na pieczenie jakie powoduje. Gdyby nie to, też byśmy się polubili :)

I like this line and it works for me. The creams do what they should, face wash is very efficient and cleans well. The worst is the eye cream 'cause it can irritate the eyes and burn. Otherwise we would like each other as well :)

5 komentarzy:

  1. Ostatnimi czasy własnie przemierzam się do kremów z tej serii, tylko nie wiedziałam w ogóle czy warto... Ale spotykam się z kolejnymi pozytywnymi opiniami, to może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wziąć próbki i się przekonać przed zakupem słoiczka. Wiadomo, ze nie każdemu może pasować.

      Usuń
  2. moja siostra lubi te kremy, ja wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odwrotnie :p Ja je lubię a siostrę uczulają wszystkie Anew.

      Usuń
  3. Ja się zamierzałam z kupnem tych kremów ale nadal nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń