Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.05.2013

Zużyte w kwietniu. Finished in April.


Jest lepiej, niż myślałam, że będzie. Udało mi się zużyć kilka mniej lubianych produktów, ale tez kilka, do których wrócę z przyjemnością.

It is better than I though it will be. I managed to use some less liked products, but also a few that I will happily get back to.


Ciało:
1. Mokre chusteczki z Leclerca - zwykle i do wszystkiego, więc nie będę się rozpisywać.
Kupię ponownie.
2. Avon Planet Spa masło do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy - świetne działanie, przyjemne opakowanie, ale nie odpowiada mi jego zapach. 
Nie wiem czy kupie ponownie. [pelna recenzja]
3. Yves Rocher Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską - nie zachwycił mnie. Nie mój  zapach i za słabo zdziera.
Nie kupię ponownie. [pelna recenzja]

Body:
1. Wet baby wipes - just normal wipes for everything, so I wont write much more.
Will buy again.
2. Avon Planet spa Mediterranean olive hydrating body butter with orange flower - a great moisturizer, nice packaging, but I didn't like the fragrance. Dunno if I will buy it again. [full review]
3. Yves Rocher Oriental Velvety Skin Scrub - it didn't amaze me. Not my fragrance and it's too gentle. 
Will not buy again. [full review]

Włosy:
4. Herbal Essences wygładzająca odżywka z ekstraktem z perły i mandarynki do włosów suchych i zniszczonych - to już drugie i nie ostatnie opakowanie. Świetna odżywka! Gęsta, wydajna, pięknie pachnie i dobrze nawilża i wygładza włosy. 
Kupię ponownie. [pelna recenzja]
5. Syoss Smooth Relaks odzywka nawilzajaco-wygladzajaca - lekka, delikatna odżywka. Całkiem fajna, jeśli włosy nie są bardzo wymagające.
Nie kupił ponownie. [pelna recenzja]
6. Avon Solutions maska z witaminami "Źródło energii" - dlaczego maseczka do twarzy jest razem z produktami do włosów? A bo używałam jej przed myciem włosów jako maskę. Probowalam na twarz, ale zapach jest tak intensywny, że nie mogłam go znieść. Długo ją męczyłam, aż w końcu zmęczyłam. 
Nie kupię ponownie (nie wiem czy jeszcze jest w ofercie z innym opakowaniu). 
7. Avon Advance Techniques serum na zniszczone końcówki - kolejna buteleczka :) Bardzo je lobię za to jak wygładza i nabłyszcza włosy. Nie wierze, że naprawi końcówki, ale na pewno mniej się puszą i są taaaaakie gładkie. 
Kupię ponownie.

Hair:
4. Herbal Essences Smooth and Silky conditioner with mandirine and pearl extract for dry and damaged hair - it is already the second bottle and not the last one for sure. Great conditioner. Thick, efficient, with a nice scent and it moisture and smooths the hair. Will buy again. [full review]
5. Syoss Smooth Relax hair conditioner - light, gentle conditioner. Its ok if the hair are not too demanding. Will not buy again. [full review]
6. Avon Solutions "Total Radiance" vitamin boost mask - why a face mask is together with hair products? Because I was using it as a hair mask before I was washing them. I tried to use it on my face but the fragrance was so intensive that I couldn't stand it. 
Will not buy again (I dunno if they still do it in a different packaging).
7. Avon Advance Techniques dry ends serum - it's another bottle :) I really like it for the way it shines my hair and smooths them. I don't believe that it will fix split ends, but they are definitely less  frizzy and soooo smooth. Will buy again.


Twarz:
8. Avon Clearskin Oczyszczający żel do mycia twarzy przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowymświetnie oczyszcza, peelinguje, jest wydajny, ale za bardzo napina buzię
Nie kupię ponownie. [pelna recenzja]
9. Ziaja Sopot Spa płyn micelarny 30+ - lubię go używać jako toniku po myciu twarzy żelem. Jest delikatny i wydajny.
Kupię ponownie. [pelna recenzja]
10. Ziaja  krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt - uwielbiam zapach tego kremu. Świetny do suchej skóry i na lekkie oparzenia. W końcu zużyłam jako krem do rak na noc, bo już dosyp długo był otwarty. 
Kupię ponownie (jeśli będę potrzebowała tłustego kremu). [pelna recenzja]
11. Maseczka Błyskawicznie Nawilżająca - bardzo dobra maseczka, szkoda,  że w saszetce. Ma bardzo przyjemny zapach i konsystencje. 
Kupię ponownie. [pelna recenzja]

Face:
8. Avon Clearskin Blackhead clearing daily cleanser with salicylic acid 2% - it cleanses and scrubs the face really nicely  It is efficient, but it leaves face too tensed. Will not buy again. [full review]
9. Ziaja Sopot Spa marine algae spa micellar cleansing water 30 + - I like to use it as a face toner after washing my face with a gel. It is gentle and efficient. Will buy again. [full review]
10 - Ziaja baby cream - I live its freagrace  It is great for dry parts of the skin or light burns. Eventually I used it up as a hand cream 'cause it was standing open for quite some time. 
Will buy again (when I need a greasy cream again). [full review]
11. Instantly Hydrating Mask - a very good mask, pity it's in sachets. It has a very nice scent and consistency.
Will buy again. [full review]



Makijaż i manicure:
12. Cien zmywacz do paznokci - świetny zmywacz, radzi sobie z każdym lakierem. Ta pompka jest genialna i działała do samego końca. 
Kupię ponownie.
13. Avon błyszczyk do ustwygrzebałam go z pudelka i wreszcie zużyłam. Ogromne opakowanie jak na błyszczyk. Fajny był - lśnił i nawilżał usta. 
Nie kupię ponownie, bo te nowe to z jakimś brokatem są.
14. Avon tusz do rzęs Super Extend - nie mam ogromnych wymagań do tuszy, wiec i ten spełnił moje oczekiwania. Na początku trochę rzadki, potem miał świetną konsystencje. Szczoteczka cienka, silikonowa. Wydłużał, choć wole pogrubiające. 
Nie kupię ponownie, ale tylko dlatego, że chce spróbować inne.

Makeup and manicure:
12. Cien nail polish remover - great remover that can handle any polish. This pump is awesome and was working till the very end.
Will buy again.
13. Avon lip gloss - I found it in my makeup box and finally finished it. The capacity is huge as for a lip product. It was ok - shined and moisture my lips. 
Will not buy again 'cause those new ones have glitter in it.
14. Avon Super Extend mascara - I don't have huge expectations if it comes to mascaras, so this was ok too. A little too runny in the beginning  after a while had a good consistency  The wand is thin and silicone. It did made my lashes longer, though I prefer those thickening mascaras.
Will not buy again, but jut because I wanna try other ones.


Probki:
Podkłady Avonu w odcieniu Nude i Ivory. Matujący Ivory zamówię w normalnym opakowaniu. Świetny jest i kolor idealnie do mnie pasuje. A zawsze myślałam ze Nude jest moim odcieniem. Bledzioch ze mnie :p
Perfumy z Avonu Little White Dress - zbyt kwiatowy, ale całkiem ładny. Z Oriflame EcoBeauty - matko jaki śmierdziuch! Jak szuflada z ostrymi przyprawami w kuchni. A drugi to Eclat Weekend i ten zamówiłam już u siostry-konsultantki. Piękny jest :)

Samples:
I tried some Avon foundations in Nude and Ivory shade. The mattyfying Ivory is perfect for me and I am gonna order it. I always thought that Nude is for me. I am so pale :p
And some perfumes samples. From Avon Little White Dress - too flowery for me, but quite nice. And from Oriflame EcoBeaty - geez its a stinker! Like a drawer full of spices in the kitchen. And the second one is Eclat Weekend and that one I already order from my representative-sister. Its gorgeous :)

Jak Wam poszło w tym miesiącu  Miałyście któryś z tych produktów i byłyście zadowolone?

And how did You do this month? Did You have any of those product and we happy with it?



13 komentarzy:

  1. Moja mama ma ten zmywacz do paznokci od Cien, a ja czasami go podkradam. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten zmywacz. Co do właściwości nie mam zarzutów, ale moja pompka lubiła się buntować.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja maseczkę witaminową z avonu lubiłam ;0 szkoda, że ją wycofali

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem pokaźne denko.
    Nie miałam styczności z pokazanymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię serum Avon do włosów,

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zaczęłam to masło z Avonu i dobrze się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LWD uwielbiam, Clearskin też mi się nie spodobał, serum używam (o ile pamiętam) a zapach masła mi pasuje, ale trochę lepi się na skórze :/ nie to co to w słoiczku z MM! :)
    reszty nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię to serum z AT Avon ;) Mam po nim bardzo ładnie lśniące włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jacie.. sporo rzeczy :) cóż, które to ja mogę wymienić, które przypadły mi do gustu po twojej opinii? Na pewno zawiodłam się Yves Rocher - myślałam, że ten produkt jest dobry ;/ zaciekawiłaś mnie Herbal Essences ;) chyba go kupię! Z twarzy to Ziaja oczywiście :) no i z makijażu to tusz z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zmywacz to mój ulubieniec ever!

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam to serum na końcówki z Avon i mnie nie podpasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem spore denko, a ja nie miałam nic z tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń