Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.05.2013

Yves Rocher - Szampon do włosów blond. Shampoo Golden Highlights.

Skusiłam się na ten szampon po przeczytaniu licznych zachwytów na jego temat w internecie. W dodatku mając kupon na zakupy w Yves Rocher -50% stwierdziłam, że aprobuje. Żaden szampon tej firmy jeszcze mnie nie zachwycił. Pisałam już o kilku. Nie są złe, ale chyba mojej skórze głowy nie do końca odpowiadają. Ten szampon niewiele zmienił z statystykach :p



I got this shampoo after reading many good opinions on the internet. And since I had a coupon -50% for shopping in Yves Rocher shop I thought I'll give it a go. I wrote about a few shampoos from them already and none of them really satisfy me. They are not bad, but I think my scalp doesn't quite like them. This shampoo didn't change much in the statistics :p 

Yves Rocher Szampon do włosów blond
REFLETS NATURELS

"Masz ochotę na słoneczne refleksy we włosach? 

Podwójne działanie - rozjaśnia i łagodzi. Włosy blond są rozświetlone i mienią się słonecznymi refleksami. Są też miękkie i jedwabiste. 

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z rumianku z upraw biologicznych, baza myjąca pochodzenia roślinnego. 

OŻYWIONE REFLEKSY BLOND NA WŁOSACH: 87%(1) 
(1) Test stosowania przeprowadzony przez 46 kobiety przez 4 tygodnie. FORMUŁA BEZ SILIKONU"




Opakowanie: prosta, przezroczysta butla o pojemności 200 ml. Wygodna, chociaz zamknięcie bardzo mocno trzyma i trzeba się trochę mocować przy otwieraniu.
Konsystencja gęsta, żelowa. Szampon nie pieni się tak jak drogeryjne szampony, przez co muszę go nakładać nieco więcej aby uzyskać przyjemną pianę. Staje się zatem mniej wydajny. Butelka starczyła mi na prawie miesiąc codziennego używania.
Zapach: nie mogę się zdecydować czym ten szampon pachnie, bo rumianek to to nie jest. Bardziej przypomina mi kwiat lipy, lub pomarańczy. Lub mieszane tych trzech. Jest bardzo intensywny i dosyć długo utrzymuje się na włosach mimo użycia odżywki. 
Działanie: szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy. Nie plącze ich podczas mycia, jednak zauważyłam, że są bardziej suche i podatne na platanie gdy już wyschną. Najważniejsze jest dla mnie jednak jest to, że nie wywołał łupieżu. Zauważyłam jednak, że zaczeka mnie swędzieć skora głowy podczas jego stosowania. 
Chyba trochę rozjaśnił mi włosy :) Wyjątkowych refleksów nie zauważyłam.
Nie kupię ponownie. Oczekiwałam delikatnego szamponu rumiankowego. Ten się nie sprawdził.




Yves Rocher Shampoo Golden Highlights - Blond Hair. Chamomile extract

BOTANICAL HAIR CARE
"Want a real sunkissed look?

A dual lightening and softening action to illuminate your shade of blond for a sunkissed effect and supple, silky hair. Sparkling and luminous, your hair shimmers with radiant golden highlights. 

Easily biodegradable formula. "


The packaging: simple, see-though bottle with 200 ml capacity. It is comfortable, though the cap holds really strong and needs some effort to open.
Consistency is thick, jelly. The shampoo doesn't foam as much as drugstore shampoos, so I have to apply more of it to get a nice foam. It becomes a little inefficient. Using it daily it last me for less than a month.
The fragrance: I cannot decide what is that smell. It definitely isn't a chamomile. It reminds me more of an orange or linden blossom. Or maybe a mix of those three. It is quite intensive and stays on the hair for a white despite using a hair conditioner.
Result: it cleans the hair very well, doesn't tangle them while washing, but I noticed that my hair are more dry and get messy faster when they are dry. The most important for me is that it didn't cause any dandruff. But my scalp started to be itchy while I was using this shampoo. I think it highlighted my hair a bit :) But I didn't notice any super shine.
I will not buy it again. I was expecting more delicate shampoo. This didn't work for me.

Skład/Ingredients:

9 komentarzy:

  1. Mi szampony i inne kosmetyki do włosów z Yves Rocher kompletnie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Chyba trochę rozjaśnił mi losy" że co proszę? :D
    Ja miałam szampon z YR do włosów przetłuszczających i też mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha poprawione, dzięki :)
      Do przetłuszczających tez miałam. Był lepszy, ale tez nie super.

      Usuń
  3. Mam ten szampon. Nawet go lubię, ale nie do końca spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio ten szampon, użyłam go kilka razy i już mam połowę. Chyba też trochę rozjaśnił mi włosy, chociaż mam jasnobrązowe. Zapach ma przyjemny i tylko dla tego zapachu kupię go ponownie, bo szampon sam w sobie nie jest jakiś zachwycający. Lubię żele pod prysznic z YR, ale też nie są za bardzo wydajne i za 10 zł spokojnie można kupić coś lepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zele są fajne i maja nieziemskie zapachy. Ale z ich zakupem tez czekam na większe okazje.

      Usuń
  5. ja teraz mam brązujący z Timotei i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń