Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.05.2013

Wycieczka do lasu :) A trip go to the forest :)

Kupiłam cale opakowanie piórek, żeby je ponaklejać na paznokcie. I jestem zauroczona! Po pierwszej probie na lakierze Essence Out of the forest wiem, ze będę ich używała. A widziałam nawet takie barwione na rożne kolory :p
Trochę problemu sprawia jedynie równe ich obcięcie, bo lubią wystawać i drapać. Samo przyklejenie piórka jest dziecinnie łatwe. Ladnie i szybko przylega  do mokrego lakieru/top coatu. Potem wystarczy utrwalić wszystko top coatem, obciąć i już :)


I got a bag of feathers to use them as nails decorations. And I am delighted! After a first try on the Essence Out of the forest nail polish I know I will use them more often. I even saw colored feathers :p
There is a tiny problem with cutting them evenly  as they like to stick out and scratch. It deadly easy to apply the feather to the nail. It sticks well to the wet nail polish/top coat. Then You just have to cover it with top coat and cut the rest and that's it :)




16 komentarzy:

  1. ale to ślicznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłas te paznokcie jutro sprobuje je zrekonstruować ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. a spodziewać się w najblizszym czasie notki z tego konkursu o wyjazd do spa? mojanowafigura.pl/blogerki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie do wygląda choć ja nie miałabym cierpliwości żeby sobie takie cudo zrobić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło Ci idealnie!
    ja już miałam 3 podejścia do piórek i kompletna klapa. Tak, jakbym miała za bardzo zaokrąglone paznokcie i nie piórka nie chcą się ułożyć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może piórka jakieś sztywne masz? Ja mam dosyć zaokrąglonego serdecznego paznokcia i ni było problemu.
      Piórka kupowałam w zwykłym papierniczym z dodatkami do rożnych ręcznych robótek (piórka, cekiny, wstążeczki...)

      Usuń
  6. Wyglądają mistrzowsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor lakieru, a piórka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to przecudnie :) Kolor świetny, a piórko dało mega efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne!!!!
    gdzies kiedyś widziałam takie zdobienie i o nim zapomniała, dzieki wielkie za przypominajkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram się do takiego piórkowego mani i jakoś zabrać się nie mogę :D Bardzo mi się podoba efekt u Ciebie, choć sama pewnie pokuszę się na inny kolor bazowy. No ale u mnie ostatnio wszędzie rządzą kolory :) Już niedługo podkradnę Twój pomysł i mam nadzieję, że efektem będę mogła pochwalić się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na twoja wersje :) Chętnie zobaczę!

      Usuń
  11. śliczny kolorek bazowy :-)

    OdpowiedzUsuń