Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.05.2013

Sally Hansen - Honey Whip

Pewnie wiele z Was pomyśli, że to taki... sraczkowaty kolor :p Prawdę mówiąc to taki trochę jest... ale mimo to mi się podoba. Na dłoniach wygada ładnie i całkiem elegancko. Zamawiając go myślałam, że będzie bardziej miodowy... może trochę bardziej żółty i ciemniejszy. To właściwie ciemny beż. Przyjemnie się nim maluje, chociaz mój ma nie za dokładnie ścięty pędzelek (nie ma to jak lakier z wyprzedaży). Schnie bardzo szybko i 2 warstwy w zupełności wystarczają, aby pokryć paznokcie kolorem. Nie smuży.
Na zdjęciach  3 warstwy + baza (Avon gel base coat). Trzy warstwy tylko dlatego, że nosiłam go już kilka dni i chciałam go odświeżyć do zdjęć :)


Some of You will probably think its kinda... poop color :p. To be hones it kinda is a little... but I still like it. On the nails it looks nice and elegant. When I was ordering it  though ti will be more  like honey... maybe more yellow and darker. It is basically a dark beige shade. It is easy to work with, though my one has badly cut brush (that's how it is with polishes on sale). It dries fast and two coats are enough to get an even colour on nails. It doesn't smudge.
On photos: 3 coats + base coat (Avon gel base coat). Three coats just because I was wearing it for a few days already and I wanted to refresh it for the photos :)




Podoba się Wam, czy nie bardzo?
Do You like it, or not really?

13 komentarzy:

  1. odnośnie koloru - to była moja pierwsza myśl - jakiś taki sraczkowaty brzydalek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety kolor totalnie mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny jest, ale podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedziwny kolor, ale bardzo interesujący:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. może i sraczkowaty, ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to juz prawie taki kolor jakiego potrzebuję, ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. przypomina mi krem alverde z glinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor;) Przypomina mi oliwkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mi się nie podoba,nie moja bajka;-)

    Muszę jednak napisać o innej kwestii...bardzo podoba mi się kształt twoich paznokci i to jak na nich prezentują się różne lakiery:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam,nie wiem dlaczego komentarz pojawił się potrójnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. a wiesz co, mnie się nawet podoba, na pewno w niejednym zdobieniu fajnie by wypadł :)

    OdpowiedzUsuń