Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.05.2013

Nowe odcienie Golden Rose Color Rich. New Golden Rose Color Rich shades.

Oto nowe odcienie lakierów Color Rich. Super, bo lakiery są świetne, i maja genialne pędzelki :) 
Ja ciągle mam tylko jeden... chyba czekałam na nowe kolory własnie.

Here are the new shades for color Rich nail polishes. It is so cool, cause they are great and have awesome brushes. :)
I still have just one... I guess I was waiting for the new colours.


TU wszystkie odcienie.
HERE are all the shades.

13 komentarzy:

  1. Widziałam już właśnie te lakiery. Na pewno skuszę się na jakiś, chociaż wybór będzie bardzo trudny, bo kolory są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się kilka spodobało :)

      Usuń
  2. Boże jakie piękne :( Ale obiecałam sobie, że dopóki nie pozbędę się części swojego pudełka z lakierami, nie kupię ani jednego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... teraz szybko porządki rób ;)
      (ja sobie nawet takich rzeczy nie obiecuje :p)

      Usuń
  3. No i koniec - wpadłam :D wszystkie pastele będą moje :D !!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to może czas na mój pierwszy RC :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze tak. Jeden nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  5. znalazłam w tej kolekcji kilka perełek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam upatrzone z lakiery z tej serii <3 ale czekam aż do sprzedaży internetowej wejdą tez piaski GR by wszystko za jednym razem zamówić^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory.. Chcę je wszystkie:)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :) Ano piękne. Takie letnie :)

      Usuń
  8. też mam jeden,jeszcze ze starej serii i uwielbiam go-właśnie m.in.przez ten płaski pędzelek :) szkoda że sklep firmowy GR mam dość daleko...bo tak w drogeriach nie mogę ich trafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do nich dostęp jak jestem w PL :/ wiec pewnie sobie poczekam.
      Zawsze możesz zamówić online (chociaz to nie to samo co na żywo zobaczyć kolor)

      Usuń