Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.05.2013

Nareszcie się udało :) I finaly made it :)

Nareszcie naklejki wodne wyglądają tak jak powinny. TU pokazywałam nieudany manicure z tego typu ozdobami. Naklejki pomarszczyły się i wyglądały bardzo nieładnie.
Tym razem wyglądają tak jak powinny, czyli wzorek jest wyraźny i nie widać żadnych brzegów ani zagnieceń.


Naklejki nałożyłam na lakier Sally Hansen Honey Whip, a całość pokryłam top coatem NYC Torbo Dry Top Coat. 


Finally my water decals look as they should. HERE I was showing You failed manicure with these kind of decorations. The stickers got all wrinkly and it looked really ugly. 
This time they look really nice. The pattern is vivid, there is no visible edges or creases.


I applied the decals on top of Sally Hansen Honey Whip and sealed everything with NYC Turbo Dry Top Coat.



Już zaczęłam się rozglądać za innymi wzorkami naklejek :p 
Already started to look for more water decals :p

19 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda, teraz nie widzę, że to naklejki, ciężko określić, choć do końca to się nie znam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli Avonowy top zawinił??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w sumie nie wiem. Bardzo możliwe, bo użyłam tej żelowej bazy jako top coatu. Może po prostu tako top się nie sprawdza.

      Usuń
  3. śliczne naklejki :)
    mała rzecz a robi efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzorek, ale ja bym pewnie dała go tylko na jeden palec. Tak żeby trochę się działo, ale nie za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czysta perfekcja! przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, teraz wyszły idealnie. Nie domyśliłabym się, że to naklejki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu widać, że inne naklejki niż poprzednie :) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wzorek i super to wygląda :) Fajnie, że tym razem się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, a już traciłam nadzieję że te naklejki mogą dobrze wyglądać. na tym lakierze prezentują się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. oo super, ciesze się, że w końcu nie było żadnych problemów :) Całość wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten wzorek, pięknie wygląda :) ja też zaczęłam swoją przygodę z tymi oto naklejkami, wkrótce je pokażę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń