Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.05.2013

Manicure na koniec dnia. Manicure for the end of the day.

Myślałam, myślałam i wymyśliłam :) 
Na pięknym jasnym lakierze Sally Hansen Crinoline namalowałam prostokąciki :) Na 3 paznokciach są czarne, a na serdecznego i kciuka wybrałam kolorowe ciemne lakiery z shimmerem. Boki zabezpieczyłam taśma, wiec wyszły w miarę równo  Niestety pomiędzy paskami nie jest tak ładnie. Następnym razem w te przerwy tez ponaklejam taśmę. O!


I was thinking and thinking and I got it :)
On this lovely Sally Hansen polish - Crinoline I painted some rectangular  On three nails is just black, but for the ring finger and a thumb I chose different dark colours with shimmer. On the sides I stuck some tape, so it is almost straight  But between it's not so nice anymore. Next time I'll use tape there too.

Wystąpili/Starring:

9 komentarzy:

  1. świetnie to wyszło, bardzo mi się podoba efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyszło, ciekawy pomysł, niby prosty,a tak dobrze wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten ciemny lakier z Sally Hansen!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On czarny jest. Prześliczny! Midnight in NY. Dawno temu go pokazywałam :)

      Usuń
  4. całkiem fajne zdobienie ;) z japonią mi się kojarzy (?)
    a lakier bazowy bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł :D podobają mi się te prostokąciki na serdecznym palcu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiej taśmy używasz do klejenia na pomalowanych paznokciach ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłej taśmy klejącej z papierniczego. Ale nie tez całkiem prześwitującej, ale tej mlecznej.
      A do bardzo cieniutkich paseczków używam tych cienkich kolorowych taśm do zdobienia paznokci.

      Usuń