Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.05.2013

Majowy haul. May's haul.

Maj się kończy, a ja mam do pokazania gigantyczny haul :p 
Wszystko co zostało zakupione znajduje się tu na zdjęciu. No dobra - brakuje kilku rzeczy zamówionych w Avonie, ale to raptem 3 rzeczy. Te pokażę w zbiorczym haulu Avonowym jak dostane zamówienia ze wszystkich katalogów w swoje łapska :)

The May is ending and I have a humongus haul to show You :p
All that I got this month is right here on the photo. Ok, there is an Avon order missing, but that's is just a couple of things - maybe 3. Thos I'll show You in the summary Avon haul when I get all the orders from catalogs to my hands :)


- mokre chusteczki - zwykłe marketowe
- odżywka do włosów Syoss, o której już pisałam dawno dawno temu KLIK. 
- zmywacz do paznokci Cien. Mialam wersje niebiesko i była świetna. Ten tez jest dobry i wydaje się być delikatniejszy dla paznokci.
- krem do twarzy Garnier Moisture Match (nie wiem jak on się po polsku nazywa... i chyba jest wersja w tubce)
- 2 lakiery Cliché - bo nie moge przejsc obok nich obojetnie gdy jestem w poblizu :p

- wet wipes - normal ones from a supermarket
- Syoss hair conditioner - I was reviewing is long time ago CLICK.
- Nail polish remover Cien. I had a blue version and it was great. This one is good too and I think it is more delicate for the nails.
Garnier Moisture Match (here it is Hydra Adapt and it is in a roundy jar)
- 2 Cliché polishes - 'cause I cant resist them when I am near by :p

20 komentarzy:

  1. Mam odżywkę Syoss i już wreszcie jest na wykończeniu - nie lubię jej;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nie jest najgorsza i w promocji można kupić. Ale są lepsze.

      Usuń
  2. Ja wydałam zdecydowanie za dużo w maju na kosmetyki. W czerwcu muszę się ograniczyć z wydatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj moje zakupy to niestety będą przeogromne w porównaniu do twoich. Ale w czerwcu omijam sklepy ogromnym łukiem coby mnie nie korciło. Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zmywacz zbiera dobre recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zaskakująco dobry :) Obie wersje.

      Usuń
  5. No no :D

    PS. ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem, całkiem te zakupy. Ale te lakiery pierwszy raz na oczy widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem sporo ich już tu pokazywałam. One są Portugalskie :)

      Usuń
  7. Akurat skończył mi się ten zmywacz, całkiem niezły jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tego zmywacza, bo nie zmywa mi dobrze lakieru i rozmazuje go, przez co muszę zużyć milion wacików. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz... a ja jednym wacikiem zmywam 5 paznokci :)

      Usuń
  9. a pokażesz kiedyś całą swoją kolekcję lakierów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaze :)
      Szykuje sie do tego i zabrac sie nie moge :p

      Usuń
    2. no to ja dopinguję :)

      Usuń
  10. Ładny ten niebieskawy lakier :D
    nic nie miałam z tych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest tego aż tak dużo ;) powiedziałam - same niezbędniki :D
    Ja za to poszalałam i to bardzo ;/ ale co zrobić ;P
    taka już kobieca natura :D
    Lakiery wyglądają ciekawie - chętnie zobaczę na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie jest to "gigantyczny" haul... bo stać mnie na więcej ;)
      Wystarczy zobaczyć haule z marca.
      Ten niebieski już pokazywałam wczoraj. Ten ciemny będzie następny.

      Usuń