Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.05.2013

Mała zapowiedź testów. A little testing preview.

W najbliższym czasie przybliżę Wam kilka produktów do włosów - głownie olejków. Jeden z nich znam bardzo dobrze, gdyż używam od lat buteleczka za buteleczka i w denkowych postach pojawia się dosyć często. To serum z Avonu na zniszczone końcówki. Reszta to u mnie nowości. Chciałam spróbować czegoś innego i chyba już mam nowego faworyta ;).


In the upcoming days I wall show You a few hair products - mostly oils. One of the I know very well and I use since years bottle by bottle and it shows up in the empties posts pretty often. It's Avon dry ends serum. Other products are new for me. I wanted to try something different and I think I already have a new favourite product ;)

10 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat produktów AT z Avon ;) Ja ostatnio wstawiłam recenzję tego serum scalającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, jestem bardzo ciekawa tych recenzji, będą bardzo pomocne w wyborze idealnego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to serum tez często gości, właśnie kolejne zdenkowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twoich nowości znam tylko serum Avonu :) O reszcie chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie to ostatnie serum na zdjęciu po prawej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używałam jedynie serum Avonu i mnie nie spasowało za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja odstawiłam całkowicie serum z Avonu a też od kilku lat używałam regularnie, jednak wchodząc we włosomaniactwo widzę że wiele użytkowniczek go odstawia i usuwa bo ma w sobie alkohol, więc wysusza zamiast nawilżać.
    I od razu zauważyłam różnicę, moje końce są w duuużo lepszym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję :-) szczególnie na serum do zniszczonych końcówek

    OdpowiedzUsuń