Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.05.2013

Kwietniowe zdobienia. April nail art.

Nie będzie tym razem dużo zdjęć. Zabrakło mi motywacji do malowania :p Miałam ochotę nosić jednolite paznokcie aż do momentu, gdy lakier zaczynał się ścierać, lub odpryskiwać. Pomysłów mam dużo na nowe wzorki, ale nie mogę się za nie zabrać... Potrzebuje kopa. Ktoś chętny? :)



It wont be many photos this time. I lacked the motivation to paint :p I felt like wearing just plain colour untill the polish was shipping or wearing out. I have many ideas for new patterns, but I just can get to it... Need a kick. Any vounteers? :)

To mój ulubiony manicure w tym miesiącu. [KLIK]
This was my afvourite manicure this month. [CLICK]



Wreszcie zabrałam się za farbki akrylowe. [KLIK]
Finally got my hands on acrylic paints. [CLICK]



I wyciągnęłam naklejki wodne, które spłatały mi figla i się pomarszczyły na paznokciu. [KLIK]
And got my water decals out that made fun of me and got all wrinkly on the nail. [CLICK]



Zrobiłam pierwszy tutorial na bloga :) Z jedną z moich ulubionych technik saran wrap. [KLIK]
I did my first tutorial for the blog :) With one of my favourite saran wrap technique. [CLICK]



I na koniec sypki brokat - niteczki. [KLIK]
And last but not least lose string glitter. [CLICK]



12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba szczególnie to pierwsze zdobienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdobienia, szczególnie podoba mi się różowo złote

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatuszki i Twój ulubieniec podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdobienia, a najbardziej urzekają kwiatuszki i delikatny róż ze złotem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te z kwiatkami są ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze i ostatnie najpiękniejsze♥

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie zdobienia bardzo ładne, ale najbardziej podoba mi się to militarne i różowe z kwiataki ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z kwiatkami jest cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie piękne paznokcie :D W 3 i 4 się zakochałam<3
    Jeśli potrzebujesz kopniaka do zrealizowania pomysłów to zapraszam do wzięcia udziału w projekcie, który być może Cie zmobilizuje :) Szczegóły tutaj:
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń