Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.05.2013

Essence - Black is Back.

Czyli zwykły czarny lakier. Mam starsza wersje jeszcze w tych kanciastych buteleczkach i z mniejszym, płasko ściętym pędzelkiem. Te nowe pędzelki bardziej mi odpowiadają, chociaz ten nie sprawia problemow.
Lakier dobrze maluje, szybko schnie i 2 warstwy idealnie kryją paznokcia czarnym, błyszczącym kolorem. 
Mam nadzieje, ze nowy lakier nie rożni się jakościowo od tego.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Avon Gel base coat).



Which is a normal black polish. I have the older version in more edgy bottles and a smaller flat cut brush. I prefer those new brushes  but those are not problematic either.
The polish is easy to work with, dries fast and 2 coats give a full coverage with a shiny black colour.
I hope the new polish is not different than this one.
On photos: 2 coats + base coat (Avon gel base coat)





21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. podpisuję się obiema rękami!:) w dodatku ta czerń jest fajnie nasycona:)

      Usuń
  2. nie noszę czarnych paznokci, nienawidzę ich zmywania. Ale ten mi się ogromnie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowuż lubię czarne i często nosze :)Same, lub z dodatkami.

      Usuń
  3. czarny... był taki czas, że przez dwa lata go nie zmieniałam na inny lakier ;) prawda jest taka, że pasuje prawie do wszystkiego, więc u mnie w koszyku z lakierami jest zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu przez bardzo długi czas nie mialam czarnego, a teraz mam ich kilka :p

      Usuń
  4. czarny jak czarny...ładniutki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano taki zwykły, bez udziwnień. Ale świetnie wygląda na paznokciach.

      Usuń
  5. W moich zbiorach właśnie brakuje czerni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to nadrobić ;)
      Czarny zawsze się przydaje.

      Usuń
  6. na zdjęciach wygląda naprawdę pięknie :) a czerń na paznokciach zdecydowanie bardziej wolę od czerwieni, więc zgadzam się że ten kolor to klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam i jestem zadowolona, chociaż wahałam się czy go kupić czy nie... :)
    pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam trzy lakiery z tej serii,dwie starsze wersje i jedną nowsza i niestety jakoś spadła drastycznie.Obecnie jak maluję paznokcie to po jednym dniu a czasem nawet wcześniej schodzi mi z paznokci!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam uraz do czarnego koloru, jednak pędzelki z essence są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny , ja używam zwykłego z GR tej wersj proteinowej i mi wystarcza na moje potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo głęboki kolor ;) Takie czernie lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny ten czarny kolor lakieru! jeszcze takiego cudownego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny :) lubię czerń ale niezbyt lubię u siebie - jakoś mnie przytłacza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biały i czarny lakier to podstawa :D. Mam ten, ale w nowej buteleczce już i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń