Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.05.2013

Essence - 02 Out of the forest.

Ten lakier jest już pewnie niedostępny, chociaz w marcu w Polsce można go było dostać w koszach z końcówkami serii po promocyjnej cenie. Lubię takie ponuraki :) A ten to taka brązowa zieleń khaki. W zależności od światła wygląda bardziej zielono, lub brązowo. Konsystencja przyjemna i szybko wysycha. Jedna grubsza warstwa wystarczyłaby aby uzyskać ładnie pokryte paznokcie. Ja nałożyłam dwie. Pędzelek plaski, ale nie taki puchaty i zaokrąglony jak w nowych lakierach Essence. Jestem na tak :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza.


This polish is probably already unavailable, though in March You could still find it in baskets with ends of collections with lower price (in Poland). I like those gloomy colours :) And this one is kinda brownish khaki green. Depends on the light it can look more green, or more brown. The consistency is nice and dries fast. One thicker coat would be enough to evenly cover the nail, but I applied two. The  brush is flat, but not as fluffy and roundy as in the new Essence polishes. I say yes to this one :)
On photos: 2 coats + base coat.


Widzicie moich sasiadow? :p
Can You see my neighbours? :p


14 komentarzy:

  1. Kolor jest bardzo ciekawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki trochę nietypowy, ale mam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolor, poszukuję czegoś podobnego, ale trochę bardziej zielonego, dosłownie ociupinkę... takiej idealnej khaki...
    i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lakierom tej firmy już podziękuję.Obecnie mam color&go i nie jestem z nich zadowolona.o ile jeszcze przed zmianą wyglądu butelki sprawdzał się dosyć dobrze o tyle po tej zmianie pogorszyła się jakość produktu..:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, niespotykany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się nie podoba - nie lubię takich błotnistych kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo oryginalny! podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, ale na sezon jesień/zima :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś ten kolor mi się zupełnie nie podoba ;p ma kolor błota ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek , idealny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. totalnie nie moja bajka, ale ładnie błyszczy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. żałuję że go nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń