Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.05.2013

Essence - 01 Midnight Date

Macie już dość ciemnych lakierów? :p Bo dzisiaj będzie kolejny ciemny do kolekcji. Piękny granat od Essence. Fajne rozwiązanie z tą podwójną buteleczką, chociaż niezbyt wygodne. Trzeba bardzo uważać aby przy malowaniu paznokci jej nie przewrócić. 

Po jednej stronie mamy genialny lakier! Uwierzycie, że wystarczy jedna warstwa, aby pięknie pokryć paznokcie? Byłam tak zaskoczona, że aż otworzyłam usta ze zdziwienia. W lakierze jest masa drobnego granatowego shimmeru. Efekt trochę metaliczny... wygląda jak lakier samochodowy. Piękny kolor, ale ja mam słabość do granatowych lakierów :p (jeśli się nie mylę, to jest on bardzo podobny do Avonowego Twilight Blue, którego nie mam) 

Po drugiej stronie jest lakier nawierzchniowy, który w buteleczce też wygląda na granat... natomiast na paznokciach jest fioletowy. Zawiera cala masę bardzo drobnego brokatu i pięknych flejsow. 



Do You have enough of dark polishes yet? :p 'Cause today I have another dark one for the collection. It's a gorgeous navy blue from Essence. It's a cool idea with that double bottle, but not the handiest one. You have to be very careful while painting Your nails so it doesn't fall.

On one side we have an amazing polish! Can you believe that it is totally opaque in just one coat? I was so surprised that I opened my mouth. It has a ton of tiny, navy blue shimmer in it. Slightly metallic effect... looks like car paint. Lovely colour, but I have a soft spot for navy blue polishes :p (if I am not wrong it is very similar to Avon Twilight Blue, that do not have)

On the other side is a top coat, that in the bottle looks like navy blue, but on the nail is light purple. It has lots of tiny glitter and beautiful flakes. 



Aby pokazać Wam dokładnie możliwości lakierów, pomalowałam paznokcie na 3 sposoby:
- wskazujący i środkowy to sam lakier - 1 warstwa
- serdeczny to jedna warstwa lakieru bazowego i 1 warstwa top coatu
- mały to 3 warstwy samego top coatu.

To show You exactly the capabilities of this set I polished my nails in 3 ways:
- thumb and index finger have just 1 coat of polish
- middle finger has 1 coat of polish + 1 coat of a top coat
- pinky has 3 coats of a top coat.




Jak dla mnie lakier w wersji samodzielnej i z top coatem wyglądają genialnie. Sam top jest ładny, ale nie będę go tak nosiła.
Pod lakier użyłam bazy, nie dodawałam już żadnego topu.


For me the nail polish on its own and the version with a top coat are absolutely stunning. The top coat on its own is nice, but I wont wear it like this.
I used base coat under the polishes, but I didn't add any top coat anymore.


Zgadlibyście, że uwielbiam ten zestaw? :p
Can You tell that I like this set? :p

20 komentarzy:

  1. cudny! :)
    muszę sobie kupić coś podobnego ;) żadnego toppa nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny granat, ale bez topu. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardziej podobają się pazokcie bez tego topu, granat jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj nie gustuje w ciemnych i granatowych lakierach, ale ten jest boski!!!
    Wyglądają cudownie;)

    Zapraszam do siebie na nowego posta:
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/jak-dorobic-na-wakacje-majac-bloga.html

    Bardzo fajny blog;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie lakiery i toppera :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. granat solo i z topem ok, sam top nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te magiczne lakierowe różdżki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go :D i ten granat jest faktycznie śliczny. ale niestety już ten top nie jest taki piękny na paznokciach jak w buteleczce... nad czym bardzo ubolewam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :)
      Top na tym granacie mi się podoba. Samodzielnie mniej.

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują, zwłaszcza ich połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się jedna warstwa tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie w każdym z tych zestawień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super wyglada ten granat ;) bardzo podoba mi się kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy długo się utrzymuje na paznokciach?Ja akurat mam kilka z essence z serii color&go i niestety nie jestem z nich zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kładłam go na bazę, bez top top coatu i zmylam dopiero po 4 dniach - wtedy były już starte końcówki. Te 2 wersje z flejksami malowałam na bazę peel off z essence i tu trzymało się wszystko do końca (chociaz baza nie ściągała się tak jak powinna).
      Z lakierów color&go tez jestem zadowolona. Mam kilka i jak na razie każdy trzyma nie krócej niż inne lakiery.

      Usuń
  14. Najpiękniejsze 2 w 1, ale sam solo też piękny. Top coś w sobie ma, ale to nie to :D.

    OdpowiedzUsuń