Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.05.2013

Czas na słodkości. Time for sweet treats.


Ale tylko na paznokciach (HA HA HA). Takie babeczki zmalowałam już dosyć dawno temu i o nich zapomniałam. Przeglądając folder ze zdjęciami odnalazły się i doczekały publikacji. Nie jest to manicure, który nosiłabym na co dzień, ale miałam ochotę zmalować coś super słodkiego i uroczego. 
Najpierw wszystkie paznokcie pokryłam białym lakierem. Następnie na każdym z nich wykonałam gradient z innym kolorze, na końcu doszły babeczki. Proste, ale trochę czasochłonne. 

Jak Wam się podoba? Nosiłybyście? ;p


But just on the nails (HA HA HA). Those cupcakes were on my nail quite some time ago and I completely forgot about them. browsing a folder with photos I found them and they got their 5 mins. It is not a manicure I would wear, but I wanted to paint something super cute and sweet.
First I applied a white polish to all my nails. Then I made a gradient in different colour on each nail. In the end I added some cupcakes. Not a difficult thing to do, but quite time consuming. How do You like it?

Would You wear it?


Wystąpili/Starring:


- Cliché Branco
- Cliché Agua Pura (jako top coat/as top coat)

21 komentarzy:

  1. Wyglądają apetycznie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie są:D I chyba właśnie zachorowałam na ten różowy Essence! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różowy jest naprawdę świetny!

      Usuń
  3. świetny pomysł - babeczki w kolorze gradientu, niby banalne a jednak genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i jeszcze pytanko, gdzie kupiłaś I <3 cats Cliche?

      Usuń
    2. Ja mieszkam w Portugali i one są tutejsze.

      Usuń
    3. O.o
      Łoj, ale mnie zastrzeliłaś!
      a ja kochałabym te lakiery już za samą nazwę!
      Dzięki, to się poślinię do monitora :D

      Usuń
  4. Super! Babeczek w takim wydaniu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie słodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałaś świetny pomysł (jak zawsze!). Pysznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudownie :) jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napracowałaś się zapewne, ale wyglądają bajecznie;) paznokcie do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdobienie wyszło fantastycznie! jasne że nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, na pewno bym nosiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie mam cierpliwości na robienie takich wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń