Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.05.2013

Cliché - Topazio


Musiałam go wypróbować zaraz po zakupie i oto jest :)
Zauroczył mnie kolorem. Czyż nie wygląda jak niezapominajki? Przepiękny błękitny kolor, całkowicie kremowy, mega błyszczący. I tu pojawił się nowy pędzelek - bardziej plaski i szerszy. Idzie ku lepszemu. 
Lakier kryje po 2 warstwach. Nie widać białych końcówek ani smug, ja jednak nałożyłam trzecia warstwę dla uzyskania głębszego koloru. Bez problemu wysechł i już planuje go zastempelkowac :p 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon gel base coat)


I had to try it right after I got it and here it is :)
It caught my heart with its colour. Doesn't it look like forget-me-not? Gorgeous blue colour, completely cream and super shiny. And here we have a new brush - more flat and a little wider. It is getting better.
The polish gives a full coverage after 2 coats. The white tips are not visible and there is not smudges, but I applied a third coat as well to get the colour more intense. It dried without any problems and I am thinking how to stamp it :p
Oh photos: 3 coats + base coat (Avon gel base coat)




10 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor osobiście do mnie nie przemawia. Ale muszę powiedzieć że masz ładny kształt paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego :)
    Ten także bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pastele oryginalny kolorek nie widziałam takiego lakierku jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Miyo ma chyba coś podobnego w swojej ofercie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, mam podobny na paznokciach, odrobinę ciemniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pastel :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń