Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.05.2013

Catrice - Glamazona Makeup Collection (zapowiedź/preview)

"Projektanci mody kochają egzotyczne kwiaty i dziką przyrodę Amazonii tej wiosny. Tajemnicza. Ekstrawagancka. Czarująca. Limitowana kolekcja "Glamazona" od Catrice przynosi olśniewający las deszczowy do miasta. Jasny, a czasem nawet metaliczny, spektakl piękna inspiruje myśliwski instynkt wszystkich królowych Amazonii. Ich łupem staje się letni must-have taki jak krokodyli Cracker dla niepowtarzalnych wzorów na paznokciach o wyglądzie skóry krokodyla i połyskujący jak płynne złoto Topper, który piękne rozświetli twarz i ciało. Witamy w miejskiej dżungli Catrice."


"Fashion designers are loving the exotic blossoms and untamed wildlife of the Amazon this spring. Mysterious. Extravagant. Glamorous. The Limited Edition “Glamazona” by Catrice brings the dazzling rainforest to the city. Bright and sometimes even metallic, this beauty spectacle inspires the hunting instinct of all Amazon queens. Their prey includes summer must-haves such as the Crocodile Cracker for unique nail designs with a crocodile skin appearance and the shimmering Liquid Gold Topper to conjure-up beautiful highlights on your face and body. Welcome to the metropolitan jungle by Catrice."

Absolute Eye Colour - 2,79€*
C01 I Got The Flower!
C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum
C03 Jungle Treasure
C04 cARMOURflage


Lips Colour Pen - 4.99€*
C01 I’m A Survivor
C02 I Got The Flower!

Liquid Gold Topper - 3,99€*
C01 Jungle Treasure

Defining Blush - 3,99€*
C01 I’m A Survivor
C02 I Got The Flower!

Nail Laquer - 2,79€*
C01 Dirty Liana
C02 I Got The Flower!
C03 I’m A Survivor
C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum

Crocodile Cracker - 2,99€*
C01 cARMOURflage


Produkty dostępne w sprzedaży od 1 czerwca 31 lipca 2013
Products available in stores from 1 June until 31 July 2013

Spodobało Wam się coś? Przyznam, że ta kolekcja Catrice podoba mi się bardziej niż obie Essence, które pokazywałam wczoraj.
Ciekawa jestem jak ten krokodyli pękacz będzie wyglądał na paznokciu... no i pierwszy zielony i czerwony lakier jest ładny. Spodobał mi się tez cień 03.

Did You like something? I have to say that  like this Catrice collection from than both Essence that I was showing You yesterday. I am curious how the crocodile cracker will look on the nails and I like the green and red polish. I also like the 03 eye shadow.

*cena sugerowana/suggester retail price


12 komentarzy:

  1. na pewno zaopatrzę się w któryś z róży ;> przyznam, że moją uwagę skupiają również mazidełka do ust i im się nie oprę najzwyczajniej w świecie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże są ładne, ale dla mnie zdecydowanie za ciemne.

      Usuń
  2. Pękacze wpadły mi w oko, chętnie zobaczę je na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie i lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lip peny i rozświetlacz mi się podobają:>

    OdpowiedzUsuń
  5. ewlyn, lakierki to tylko cracki?? ten ostatni złotawy to jakiś specjalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ten ostatni zloty to crackle. Te cztery wcześniej to zwykle. Razem na zdjęciu były, to dałam jedno pod drugim.

      Usuń
    2. a już myślałam, że to jakaś pękaczowa nowość a'la krokodyla skóra (chociaż chyba to już było!).

      Usuń
  6. Piękna jest ta kolekcja ;) Kolory róży genialne :)) Mam nadzieję ,że będzie dostępna w Polsce ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Catrice i wszystko, co mam z tej firmy bardzo dobrze mi służy i często tego używam. Z tej LE niby wszystko mi się podoba, ale tak naprawdę nic nie chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń