Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.05.2013

Avon - Anew Vitale krem na dzien spf 25. Day Cream spf 25.

Po recenzji żelu do mycia twarzy [klik], przyszedł czas na krem. Dzisiaj będzie krem na dzień. Ze względu na zawartość filtrów będzie odpowiedni na tę porę roku i zbliżające się lato. Być może recenzja pomoże Wam się zdecydować na jego zakup, lub wybić go z głowy ;). Zapraszam. 



After the review of a face wash [click], it's time for a cream. Today will be the day cream. Because it has dun filters it is a good cream for this time of the year and upcoming summer. Hopefully this review will help You decide if you want it, or not ;). Have a look.


Avon Anew Vitale 25+ krem na dzień SPF 25 UVA/UVB


Opakowanie: słoiczek wykonany z grubego szkła, jest solidny i taki sam jak w przypadku pozostałych kremów Anew. Kształt niezbyt wygodny, ale za to ładnie się prezentuje :p. Krem nie jest zaplombowany, nie wiedzieć czemu. Ma tylko dodatkowa plastikową pokryweczkę. Pojemność 50 ml.
Zapach: cala seria ma taki sam zapach, który mi osobiście się podoba. Nie jest bardzo intensywny, lekko kwiatowy, słodkawy.
Konsystencja: krem ma przyjemną konsystencję, łatwo się rozsmarowuje, chociaz na gorące lato może być trochę za treściwy. Jest bardzo biały (pewnie przez filtry) i  po nałożeniu na twarz skora dosyć mocno się świeci, ale wystarczy odczekać kilka minut, a wszystko się wchłonie i błyszczenie znika. Jest dosyć wydajny - jestem w połowie słoiczka, wiec na 4 miesiące powinien wystarczyć.
Działanie:Po dwóch miesiącach używania nie odnotowałam spektakularnego pomniejszenia porów. Tu bardziej pomagają mi maseczki. Ale koloryt rzeczywiście jest jakby bardziej jednolity, a skora gładka  Wygląda zdrowo i przyjemnie. Krem wystarczająco nawilża moja mieszana cerę, nie zapycha i nie uczula. Nie koliduje z podkładem czy pudrem. Używam całej serii jednocześnie, wiec chyba coś w tym jest i obietnice producenta są przynajmniej częściowo spełnione. No i plus za filtry przeciwsłoneczne.
Być może kupię ponownie. Warto czekać na okazje w katalogu i kupić dużo taniej. Cena regularna mimo wszystko za wysoka.


Avon Anew Vitale 25+ Day Cream SPF 25 UVA/UVB


Packaging: a jar made ​​of thick glass, very solid, and the same as in other
Anew creams. The shape is not very comfortable, but it looks good: p The cream is not sealed, don't know why. It only has an additional plastic lid. 50 ml capacity.
Fragrance: The whole line has the same smell that I personally like it. It is not very intense, slightly floral, sweet.
Consistency: cream has a nice consistency, easy to spread, although for a hot summer may be a bit too rich. It is very white (probably through the filters), and after it's applied the face is pretty shiny, but just wait a few minutes and everything is absorbed and the shine is gone. It is quite efficient - I'm in the middle of the jar, so it should last for about 4 months.
Results: After two months of using it I did not notice a spectacular reduction of pores. Face masks help me more this that. But the color of my face is more even, the skin is smooth, looks healthy and relaxed. It moisture my combined skin enough, does not irritate it or stick pores. It does not interfere with foundation or powder. I use a whole series at the same time, so there must be something about  it and the manufacturer promises are at least partially fulfilled  And a plus for sunscreens.
Maybe will buy it again. It is worth waiting for discounts in the catalog and buy a lot cheaper. Regular price is  still too high.

Skład/Ingredients:

Niedługo na blogu pojawi się krem na noc i pod oczy :)
Soon I will show You on blog night and under eye cream :)

9 komentarzy:

  1. a mój wciąż na mnie czeka w łazience, bo teraz używam serum rozjaśniającego Anew :) nie podoba mi się w nim to błyszczenie - u mnie jakoś nie wchłania się całkowicie i dlatego go odstawiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy od cery. U mnie całkowicie się wchłania. Nie matuje, ale tez cera nie błyszczy się.

      Usuń
  2. czekam na recenzje kremu pod oczy :) kremy do twarzy jakoś mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobne zdanie :) czekam na krem pod oczy :D

      Usuń
    2. Juz się szykuje :p

      Usuń
  3. Zamówiłam sobie wersję 15ml i mam o tym kremie podobne zdanie ;)
    Obawiałam się tego błyszczenia, o którym wspominasz, ale i u mnie krem całkowcie się wchłania, a buzię mam po nim gładką i miłą w dotyku ;)
    SPF 25 to ogromny plus tego kremu, dlatego zostaje ze mną na dłużej.
    Dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pokusiłam od razu o normalny słoiczek i tym bardziej się ciesze, ze nie jest zły :)

      Usuń
  4. Nie jestem zbytnio fanką kremów avon, mnie zawsze uczulały

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jednak nie przekonują kremy z Avonu, miałam próbki i jakąś pełnowymiarówkę i nie sprawdziły mi się.
    Ale bardzo lubie ich tusze do rzęs i perfumki;)

    Zapraszam do siebie na nowego posta:
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/jak-dorobic-na-wakacje-majac-bloga.html

    Bardzo fajny blog;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń