Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.04.2013

Zużyte w marcu. Finished in March.

W marcu malutko... oj malutko. A to dlatego, że większość czasu spędziłam u rodziców  gdzie pozaczynałam sporo nowych rzeczy a cześć kosmetyków podkradałam mamie :p
Wykończyłam zatem resztki kosmetyków, które zostawiłam poprzednim razem.
Nie będę nawet dzieliła całości na kategorie. Oto co wylądowało w koszu z pustymi opakowaniami:

The March this year is poor... very poor. It is because I spent most of the time at my parents house, where I started using lots of new things and also I was using some of my mum's stuff :p
I basically finished all that was almost ending anyway and I left it last time I was there.
I will not even make categories this time. This is what landed in my box with empty packages.


1. Avon farba do włosów 9.0 jasny blond - bardzo ładny kolor mi wyszedł. Z tych farb jestem ogólnie zadowolona i zużyłam już kilka opakowań w rożnych odcieniach blondu. Ten kolor chętnie kupię ponownie. [pelna recenzja innego odcienia]
2. Avon kokosowy żel pod prysznic - Przyjemnie pachniał, ale nie jakoś mocno kokosem. Myl, pienił się, wiec robił to co żel powinien. Już go nie ma w sprzedażny, wiec ponownie nie kupię.
3. Corine de Farme żel do higieny intymnej - to miniaturka, którą dostałam przy zakupie innego produktu. Całkiem przyzwoity, gesty żel. Nie podrażnia  nie szczypie. Wielkość dobra na wyjazdy. Nie kupię ponownie jednak, bo polubiliśmy się z Dove.
4. Rexona Clear Pure Crystal - lubiłam go za zapach i nie pozostawianie białych plam na ubraniach. Również dobrze chroni przed potem (chociaz nie wiem jak to by było latem) oraz niemiłym zapachem. Nie podrażnia po depilacji. Z pewnością kupię ponownie.
5. Lady zmywacz do paznokcie - tani i mały. Ale strasznie śmierdzi! Radzi sobie z lakierem, wiec z braku innego można użyć. Nie kupie ponownie.
6. AA maseczka błyskawicznie nawilżająca - bardzo przyjemna i rzeczywiście nawilża. Napisze o niej recenzję - mam jeszcze jedna saszetkę.
7. Yves Rocher maseczka głęboko oczyszczająca - spodobała mi się na tyle, że przy gdy nadarzy się okazja to kupię większa tubkę. [pelna recenzja]
8. I na koniec próbeczka zapachu z Avonu Treselle - nie kupię buteleczki.

1. Avon hair colour 9.0 light blonde - I like the colour. I am generally happy with those hair paint and I have used few of them in different shades of blonde. I like this one and will probably buy it again. [full review of a diferent colour]
2. Avon coconut shower gel - It smelled nice, but not too much of a coconut. It washed, foamed so it did all that the shower gel should. It is not available anymore so will not buy again. 
3. Corine de Farme intimate wash - it is a mini version that I received while shopping for other products. It was quite a good, thick gel. Doesn't burn or irritate. The size was good to take for a trip. I will not buy again as I like Dove now.
4. Rexona Clear Pure Crystal - I liked it for it's fragrance and that it didn't leave any white stains on clothes. Also it does protects from sweat (I dunno how it would be in summer) and unpleasant smell. It doesn't irritate the shin after shaving. I will buy again.
5. Lady nail polish remover - cheap and small. But it is so darn stinky! It does remove the nail polish so it will do when there is nothing else. But I will not buy it again.
6. AA moisturizing mask - very nice mask and it does moisture the skin. I will write a full review about it as I have one more sachet.
7. Yves Rocher Pore clearing mask - I liked it enough to get a bigger tube in the future. [full review]
8. And last but not least a sample of an Avon Treselle - will not buy a full bottle.

Wszystko. W kwietniu będzie lepiej :)
That all. April will be better :)

12 komentarzy:

  1. No kolorek tej farby bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też coś w tym miesiącu ze zużyciami nie poszło najlepiej. no ale w przyszłym miesiącu odbiję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szykuję się na nową rudą farbę avonową :D
    a z tej serii co kokos miałam truskawkę - super była <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym rude włosy... ale jeszcze nie znalazłam takie farby, która miałaby mój wymarzony kolor :)

      Usuń
  4. O skoro mówisz że farby avonowskie są fajne, to może i ja wypróbuję jakiegoś rudzielca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie również poszła farba Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze bałam się tych farb Avonu :)
    gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że tego żelu już nie ma w sprzedaży bo chętnie bym się wykąpała w takim kokosku. Długo utrzymywał się zapach na skórze? Doszła mi od Ciebie przesyłka z rozdania dzisiaj, wszystko było z nią okej, jestem zachwycona, szczególnie że to moja pierwsza wygrana w rozdaniu, tym bardziej dziękuję :) I za miły liścik również wielkie dzięki! Niedługo napiszę o tej wygranej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo... tym bardziej, ze ja zaraz po prysznicu nakładam balsam i to jego zazwyczaj czuje.
      Ciesze się, ze podoba ci się przesyłka :)

      Usuń