Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.04.2013

Złoto-różowy gradient. Pink and gold gradient.

U mnie dzisiaj słonce i błękitne niebo :) Miałam pisać o czymś innym, ale mi się nie chce :p Dlatego pokażę coś, co czeka w kolejce do opublikowania. Taki księżniczkowy manicure, który świetnie mi się nosiło i mam ochotę znowu go wykonać .. możne z innymi kolorami...



Bazą był przepiękny róż (chyba mój ulubiony z tych jasnych) od Colour Alike - Cool Rose. Następnie za pomocą gąbeczki i złotego lakieru z Avonu Golden Vision zrobiłam delikatny gradient. A na koniec na złotą cześć nałożyłam odrobinę brokatowego top coatu od Essence Essence Make It Golden 67
A jeden paznokieć cały w złocie :)



I have a bright sun and a blue sky here today :) Was supposed to write about something else, but I don't feel like it :p. That's why I'll show You something that was waiting to be published foe a while. A kinda princess manicure that I felt really good with and I wanna do it again... maybe with different colours though...


The base is a lovely pink polish from Colour Alike - Cool Rose . It is probably my favorite pink from those lighter ones. The using a sponge I added a little gradient with an Avon Golden Vision polish. And in the end on the gold parts I applied a little bit of glittery top coat from Essence Essence Make It Golden 67
One finger I kept all in gold :)




21 komentarzy:

  1. śliczny chociaż ja bym bardziej widziała złoto przy końcówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kobiecy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię zaakceptować złota na paznokciach :( Jeszcze tę wersję, gdzie od połowy jest złoto bym przełknęła, ale cały paznokieć już odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny manicure, bardzo lubię połączenie złota i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, elegancki efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podoba. i chyba sama zrobię sobie taki mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie to wyszło, jest szyk i elegancja

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. :) Ładnie Ci to wyszło! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Ci to wyszło! Spróbuję sama, ale wątpię, że osiągnę zamierzony efekt ;)
    Zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, a ten róż świetny, taki delikatny ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie bardzo sylwestrowa propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny ten złoty lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aż jestem zaskoczona, ze tak fajnie wygląda połaczenie różu i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie :D sama bym ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super. Bardzo podoba mi się ten różowo złoty gradient :P

    OdpowiedzUsuń