Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.04.2013

Ziaja - kozie mleko krem do rąk.

Lubię te przypadkowe zakupy, które okazują się strzałem w dziesiątkę. Nie często się to zdarza, bo zazwyczaj kupuje to, co mi się wydaje, że będzie dobre, bez uprzedniego sprawdzenia recenzji w internecie. Zawsze robię to po czasie :p jak już mam kosmetyk w domu. Tak już mam ;) 
Ten krem kosztował nieco ponad 4 zł. Świetnie wydane 4 zł.

I like these incidental purchases, which turn out to be a hit. It does not happen to often, as I buy things without checking the reviews online most of the time. I usually read opinions after I get sometime hoping I chose a good thing. That's just me ;)
This cream cost me just a little bit more than 4 zł (around 1 euro). A very well spent 4 zł.



Ziaja kozie mleko krem do rąk i paznokci


"Aktywny preparat o bogatej, nowoczesnej formule regenerujący skórę suchą i mało elastyczną. 

WSKAZANIA 
polecany do cery suchej ze skłonnością do zmarszczek

DZIAŁANIE
• odżywianie wygładzanie 
  - intensywnie nawilża, wygładza i uelastycznia skórę dłoni
  - likwiduje uczucie szorstkości
  - wzmacnia paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania
• profilaktyka zmarszczek - kompleks składników koziego mleka, witaminy A i E, prowitamina B5 (D-panthenol)"



Opakowanie: smukła biała tubka z grubego plastiku. Nie przepadam za tymi opakowaniami Ziai ponieważ ciężko jest wycisnąć resztki produktu. Do rozcięcia tez są ciężkie ze względu na grubość plastiku. Ale to nic, jeśli produkt jest świetny. Pojemność 80 ml. 
Zapach: bardzo przyjemny przypominający zapach produktów do włosów Dove. Jest dosyć intensywny i przez jakiś czas utrzymuje się na dłoniach. 
Konsystencja: gęsta, kremowa, treściwa. Dobrze się rozsmarowuje i wystarczy niewielka ilość aby ukoić sucha skórę, jest więc bardzo wydajny.
Działanie: Krem wchłania się szybko przez chwile pozostawiając delikatny firm. Po chwili wszystko znika a dłonie są aksamitnie gładkie. Nadaje się do stosowania na dzień  Nie powiedziałabym, aby mocno regenerował mocno suche/zniszczone dłonie, ale radzi sobie z codzienną suchością. Skóra jest nawilżona i miękka. Na noc używam bardziej treściwego kremu. B. smaruje nim dłonie na noc, a ma dosyc suche miejscami i tez jest zadowolony.
Kupie ponownie. Nie spodziewałam się, ze tak go polubię :)



Ziaja goat's milk hand & nail cream



"Indications
Dry and wrinkle prone skin.

Action
Provides intense hydration and makes the skin more supple. 
Works to revitalize the epidermis and softens rough skin.
Helps to strengthen the nails, working to prevent their splitting and breaking.

Directions
Massage a small amount of cream into the hands.
Key ingredients
goat's milk complex, provitamin B5 (d-panthenol), vitamin A, vitamin E"

The packaging: a slim, white tube made of thick plastic. I don't like those Ziaja tubes. It is really hard to squeeze out the cream in the end and cutting the plastic with scissors is a bit hard too 'cause of the thickness of the plastic. But its all ok if the product is good. Capacity 80 ml/2.8 fl oz.
Fragrance: very nice reminding me Dove hair products. It is intensive and stays on hands for a while.
Consistency: Thick, creamy and rich. Spreads nicely and just a small amount is needed to sooth dry skin. That makes it pretty efficient.
Result: The cream absorbs fast. For a shirt while it leaves a film on hands, but that disappears after a few minutes and the hands stay velvety smooth. It is ok to use during the day. I cannot say it regenerates very dry/damaged skin, but it can handle every day dryness. The skin is moisture and soft. For the night I use thicker cream.
I will buy again. I didn't think I will like it so much :)

Skład/Ingredients:

18 komentarzy:

  1. cenie sobie serie kozie mleko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa parabeny w składzie. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda fajnie, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj pisałam o tym kremie, ale z serii masło czekoladowe. Niestety mnie nie zachwyciło pod względem działania. Może zdecyduję się na kozie mleko w przyszłości :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe miałam masło do ciała i zapach średnio mi odpowiada. Czekoladę to ja wole jeść :)

      Usuń
  5. Zawsze się zastanawiałam nad zakupem ,ale teraz muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie może go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo go lubię, miałam już wiele tubek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, fajnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubiłam go :) zapach mi się nie podobał

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kremy do rąk z Ziaji. Ten co prawda jest dobry dla mnie w okresie letnim, ale inne bardziej treściwe stosuję zimą i jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy krem do rak Ziai. Może się skusze jeszcze na jakiś treściwszy... Ogólnie fermi lubię.

      Usuń
  11. Jak dla mnie fajny krem na lato, szybko się wchłania :) Na zimę wolę coś bogatszego w nawilżanie dłoni

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie większość kremów do rąk Ziai jest bardzo pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam serię Kozie Mleko, ale kremu do rąk jeszcze nie miałam :P Ostatnio kupiłam mleczko + żel pp z tej serii za 8,30zł :D

    OdpowiedzUsuń