Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.04.2013

Yves Rocher - Peeling Morelowy. Apricot Skin Scrub.

Nie ma to jak porządny peeling na rozpoczęcie tygodnia (poza kawa i muffinami). Lubię te mocne z dużą ilością drobinek ściernych po których czujęże pozbyłam się martwego naskórka  brudu i wszystkiego czego nie można usunąć żelem do mycia twarzy. Moja buzia toleruje mocne peelingi i takie własnie lubię :) 
Ten dzisiejszy dostałam w ramach prezentu przy okazji zakupów. Nie sadze abym się na niego skusiła ze względu na cenę i małą pojemność. Ale skoro już go mam, to używam. I dzisiaj będzie o tym jak się sprawuje.

There is nothing better than a proper face scrub for a good start of the week (besides coffee and muffins). I like those with lots of scrubbing bits. I like to feel that I got rid of the dead skin, dirt and everything else that I cannot remove with a normal face wash. My face tolerates those strong ones and that's exactly the ones i like :)
Today's scrub I got as a gift to my Yves Rocher order. I don't think I would buy it myself because of the price and rather small size. But since I have it, I use it. And today I will tell You what I think of it.


Yves Rocher Peeling morelowy.

"Owocowy peeling z drobinkami z pestki moreli. Zapewnia gładką, oczyszczoną skórę. Przywróci jej blask.
Do stosowania na zwilżoną skórę. Dla osiągnięcia efektu należy stosować 1 do 2 razy w tygodniu.masować ją przez 3 minuty."

Opakowanie: poręczna, mała, tubka o pojemności 50 ml. Jest przezroczysta  wiec widać ile produktu zostało i czy opłaca się ja rozcinać :p Zamkniecie z klikiem.
Zapach: boski! Pachnie owocowo (morele), świeżo i soczyście. Nie jest mdlący, ani sztuczny. Zresztą zapach to wielki plus kosmetyków Yves Rocher.
Konsystencja: określiłabym ja jako średnio-gęsta, kremowa. Miałam już gęstsze peelingi. Nie sprawia problemu przy wyciskaniu, dobrze sie rozsmarowuje i jest dosyć wydajny. W brzoskwiniowym, perłowym kremie znajdują się całkiem spore drobinki ścierne. Nie jest ich jednak bardzo dużo. 


Działanie: Nie jest to tak mocny peeling jakie lubię. Może gdyby było w nim więcej drobinek byłoby lepiej. Ale mimo to bardzo przyjemnie masuje twarz i usuwa to, co powinien. Po spłukaniu buzia jest czysta, bardzo gładka, odświeżona  Ale... peeling pozostawia dziwne uczucie na twarzy, jakby była umyta mydłem. Twarz aż piszczy przy pocieraniu. Oprócz tego pozostawia niewielkie uczucie ściągnięcia.
Nie kupie ponownie. Nie jest zły  ale nie jest tez na tyle doby, aby do niego wrócić. 


Yves Rcocher Radiant Skin Scrub – Apricot Kernel Grains

"A fruity treat for radiant skin!

A quick and very easy gesture for beautiful radiant skin: with just 1 massage, the skin is deeply cleansed, its impurities eliminated, and the complexion has renewed radiance. The pearly texture of this scrub, enriched with apricot kernel exfoliating grains, and its delicately fruity perfume are a real delight, which you will never want to do without !
Our range of 3 Minute Masks are fresh, fruity solutions to meet your skin care needs...without spending lots of time or money! At this price, try all 3 to keep your complexion looking spring-fresh all year round.
Primary advantage: Its smooth pearly texture contains real apricot kernel exfoliating grains."


The packaging: a handy, small, tube with a 50 ml capacity. It is see-though so we can tell how much of the product we have left and does it pay off to cut it open :p. Cap with a click.
Fragrance: gorgeous! It smells so fruity (apricots) and juicy. It is not sickening or artificial. Besides, Yves Rocher cosmetics have really nice scents. Big plus for that.
Consistency: I'd call it a medium thick, creamy. I've gad thicker scrubs. There is no problem with squeezing the product out and it spreads nicely. Also it is quite efficient. In the peachy, pearly cream we get quite large scrubbing particles. There is not very much of them though. 
Result: It is not a strong scrub as I like. Maybe if there was more of the bits it would have been better. But it does massage very nicely and removes everything it should. After rinsing the face is very smooth, fresh. But... it leaves a strange feeling on the skin, like if it was washed with soap. It squeaks while touching it. It also leaves a slightly tensed skin.
I will not buy it again. It is not bad. But it is also not good enough to get back to it.


Skład/Ingredients:

Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Stearic Acid, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glycerin, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Xanthan Gum, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betane, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Cocoyl isethonate, Zea Mays Starch, Parfum, Methylparaben, Allantolin, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta, CI 14700, CI 19140, CI77891.

13 komentarzy:

  1. przez długi czas był moim ulubieńcem i nie chciałam go zamieniać na żaden inny. pomimo tego, że jest go mało, dla mnie był bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jest wydajny. Moim ulubieńcem jest peeling z Avonu Clearskin (stara wersja; nie probowalam jeszcze nowej, mam nadzieje, ze jest tak samo dobry).

      Usuń
  2. nie rozumiem czemu go tak chwalą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla wrażliwszych cer jest dobry... tez czytałam bardzo dużo pochwal bez żadnych uwag negatywnych. Dla mnie idealny nie jest.

      Usuń
  3. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem. Zapach zachwyca, ale dalej nie wiem, czy się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dla samego zapachu skusiłabym się na kupno

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi :) na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm chyba się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest na mojej liście zakupowej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za morelowymi zapachami, i w sumie peelingi z joanny np. są dla mnie wystarczające ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię mocne zdzieraki, teraz mam peeling oczyszczający z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń