Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.04.2013

Wibo - Under The Sea manicure perełkowy (zapowiedź/preview)

Znacie już pewnie Caviar Manicure. Wibo postanowiło dodać coś od siebie i od maja będzie można kupić zestaw do wykonania perełkowego manicure. Szkoda, ze tylko jeden odcień... ale może to tak na początek.
Lakier i perełki dostępne będą w drogerii Rossmann od maja. Jest to kolekcja limitowana.



You probably already know Caviar Manicure. Wibo decided to add something as well and from May this year there will be available a set to make this pearly manicure. Pity it is just one shade... but maybe it is just a  beginning. 
Nail polish and caviar pearls will be available in Rossmann drugstores from May. This is Limited Edition.


LAKIER BAZOWY 
Pearl Base
efektowne tło dla pereł dekoracyjnych
ok. 6,50 zł

PERŁY DEKORACYJNE 
Pearls Nails
nałożone na lakiery bazowy tworzą efektowny manicure 3D
ok. 7, 79 zł

15 komentarzy:

  1. mam podobny zestaw, ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam kilka fiolek kuleczek jakiś czas temu i tez w jednej jest kolorowy mix. Będę musiała je kiedyś pokazać.

      Usuń
  2. Ja już czekam żeby sobie to sprawdzić:) Ale tak myślę, że dzięki temu, że perełki są różnych kolorów to będzie można też inny kolor pod spód dać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez prawda :)
      Jakby komuś się nudziło, to może sobie tez powybierać kuleczki w jednym kolorze :p

      Usuń
  3. ja czekam tylko kiedy nasze rodzime marki wypuszczą piaseczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja tez czekam, chociaż nie wiadomo czy w ogóle to nastąpi :)

      Usuń
    2. Tez bym chciała aby się coś naszego pokazało :)

      Usuń
  4. super nie mogę się juz doczekac :D jeszcze nie mam żadnego zestawu kawiorku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej a jak to zmyć?
    piękne są ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część pewnie sama odpadnie :p
      A resztę myślę ze zmywaczem powinno dać rade.

      Usuń
  6. baaardzo ladnie sie prezentuja , pewnie sie skusze;D

    OdpowiedzUsuń