Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.04.2013

Sally Hansen - Parrot



Google mi podpowiada, że dzisiaj jest Dzień Ziemi. Dlatego dzisiaj pokażę Wam zielony lakier, aby choć trochę uczcić ten dzień. 
Parrot to przepiękna, wiosenna, świeża, zieleń. Taka groszkowa, całkowicie kremowa, bez drobinek czy innych cudów. Lakier jest świetny - ma przyjemna kremową konsystencje, szybko schnie, ładnie pokrywa paznokcie kolorem. Nałożyłam 2 cieńsze warstwy, ale jedna grubsza tez by wystarczyła. No i ten puchaty, zaokrąglony pędzelek. Lubie go, bo świetnie się nim maluje przy skorkach, a mojego najmniejszego paznokcia mogę pomalować praktycznie jednym pociągnięciem. Genialny!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon gel base coat) 


Google tells me that today is an Earth Day. That's why I will show You a green polish today, just to commemorate that day a bit.
Parrot is a lovely, spring, fresh, pea green shade. It's absolutely creamy  no shimmer or anything else in it. The polish is great - it has a nice smooth consistency, dries fast, covers the nail evenly with the colour. I applied two coats, but one thicker coat would do the job too. And that fluffy brush that I love. I it round and it makes it so easy to apply polish near the cuticles. My smallest nail I can polish with just one stroke. It's brilliant!
On photos: 2 coats + base coat (Avon gel base coat)



23 komentarze:

  1. Wiosenna zieleń piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ładny wiosenny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek, lakiery tej firmy są coraz częściej wychwalane, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się :) Sama mam już naście kolorów i jestem zachwycona. Do tej pory jeden był nie najlepszej jakości Ballet Rouges - tez go tu pokazywałam.

      Usuń
  4. intensywna zieleń ;p ale mi takie kolory na paznokciach jakoś nie pasują :) :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzyłam dzisiaj na niego w Hebe :) Jest cudowny!! Stał razem z pomarańczką, która też wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, taki świeży i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek mega! Radosny, wiosenny :)



    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam z tej serii kolor Green Tea, uwielbiam miętowe i błękitne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Greet Tea tez, ale akurat jak składałam zamówienie to go nie było.

      Usuń
  9. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    Beautiful pictures and it is indeed an amazing post!! :)
    Tell me about my new post in the water:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, taki lekko przybrudzony :)
    muszę kiedyś obadać te lakiery SH i może sobie zamówię, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń