Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.04.2013

Sally Hansen - Fedora


Sama nie wiem jak to się stało, że tego lakieru nie ma jeszcze na blogu. Jest to jeden z moich pierwszych lakierów Sally Hansen Complete Salon Manicure. Długo na niego "chorowałam", oglądałam zdjęcia, szperałam po sklepach. W końcu jest mój. Lubie go używać i najwyższa pora aby go w końcu pokazać. Nie jest to nowość i pewnie większość z Was go zna, lub ma. Ale jest on tak ładny, że jeszcze kilka zdjęć nie zaszkodzi. 
Jakościowo lakier jest świetny. Właściwie jedna grubsza warstwa załatwia sprawę, ja wole jednak nałożyć dwie cieńsze. Szybko schnie, trzyma się na paznokciach idealnie kilka dni (nie używam do niego top coatu) no i ma ten piękny delikatny, srebrny shimmer. Na zdjęciach jest on bardziej widoczny, na paznokciu wygląda bardzo delikatnie.
To chyba od niego zaczęła się moja przygoda z ta seria Sally. Teraz mam już .. kilkanaście buteleczek :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza



I dunno myself how did it happen that this polish is still not here on blog. It is one of my first bottles I got from Sally Hansen Complete Salon Manicure. I was drooling to it a long time, was looking at photos, searching around the shops. It is mine now :) I like to use it and I think it is about time it was here. It is not a new colour and probably most of You know it, or have it. But it is so pretty, that few more photos wont harm.
The quality of this polish is great. One thicker coat would basicaly do the job, but I prefer to apply 2 thinner coats. It dries fast and stays on the nails for a few days untouched (I dont use any top coat with this one) and it has that lovely, tiny, silver shimmer. On photos it's more visible, on the nails it is really gentle.
I is probably cause of this one I have now over a dozen bottles of this line from Sally. 
On photos: 2 coats + base coat




15 komentarzy:

  1. nie przepadam za takimi kolorami, ani wykończeniami. mnie nie urzekł:(

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kolory - pasuja do wszytskiego - do ubran jak i do pracy, szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dopiero 2 buteleczki z czego jednego kolorku jeszcze nie testowałam...ten jest cudowny i mam ochotę na coraz to większą ilość tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te lakiery :) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek ładny, ale chyba do mnie by nie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kolor - podoba mi się :) Tez bardzo lubię tę serię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękny, muszę go mieć! :D
    fajny kolor, taki idealnie mój

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny! wiesz, że jeszcze go nie widziałam? bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest cudowny :)
    Ja widzę go po raz pierwszy i czuję się nim skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ;) Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, bardzo ładne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny kolor i super efekt!:)

    OdpowiedzUsuń