Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.04.2013

Pierwsze podejście do farb akrylowych. First try with acrylic paints.

Nosiłybyście takie kwiatki na paznokciach na co dzień? Przyznam, że przeszkadzały mi. Za pstrokato jakość i nie czułam się z nimi dobrze. Dlatego też długo na moich paznokciach nie gościły. Chociaz wyglądały uroczo :)
Kwiatki malowane farbkami akrylowymi. Po raz pierwszy użyłam ich do malowania na paznokciach i muszę powiedzieć, że całkiem dobrze się spisują. Nie są może najlepszej jakości (najtańsze jakie znalazłam w sklepie papierniczym), ale migusiem wysychają i nic się nie rozmazuje podczas nakładania top coatu. Kolory w sumie dwa: czerwony i biały. Do jasnych kwiatków po prostu je zmieszałam. 
Baza jest różowy lakier Avonu Asap Pink, który pokazywałam TU. 




Would You wear flowers like that on daily basis? I have to admit that they did bother me a bit. A bit too motley. That's why they didn't stay with me too long. Though they did look adorable.
I painted them with acrylic paints. And it is the first time I was trying to paint something with them on my nails. Have to say I liked it. Though they are not the best quality (the cheapest ones I found in craft store), but they dry out really fast and they don't smudge under the top coat. I basically used two colours: red and white. For the lighter flowers I just mixed them together.
The base is a pink polish from Avon Asap Pink that I have shown You HERE.




13 komentarzy:

  1. Mi się podoba :) Nie przeszkadzałyby mi w noszeniu na co dzień :) świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam pstrokato, cudnie to wygląda i mnóstwo pracy włożyłaś w to

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci wyszły te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może takie kwiatki to kwestia przyzwyczajenia ?:) Mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Zazwyczaj mam spokojne maziaje, albo sam lakier.

      Usuń
  5. mi także nie przeszkadzałaby :-)
    skuszę się chyba niedługo na takie farbki :)
    polecasz jakieś pędzelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa... najtańsze... przy czym używam tylko jednego bo mi pasuje.
      Jest raczej cienki i krotki. Brakuje mi takiego długiego cienkiego do prostych linii.

      Usuń
  6. Urocze,ja bym mogła nosić takie co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam w domu wielkie tubki farbek akrylowych w różnych kolorach, muszę koniecznie spróbować, Tobie jak na pierwszy raz całkiem dobrze to wyszło :) hehe u mnie na blogu też różowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń