Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.04.2013

Oriflame - Deep Plum

O tym lakierze będzie szybko i na temat. 
Kolor jest świetny - ciemna śliwka niemal wpadająca w czarny. Pięknie błyszczy, szybko schnie i ma przyjemna konsystencje. Pierwsza warstwa trochę smuży, druga wszystko wyrównuje. Jakościowo nie mam do czego się przyczepić. I wszystko byłoby super, gdyby nie jedna wielka wada tego lakieru (i wszystkich lakierów Pure Colour). Mianowicie pędzelek (pokazywałam go przy okazji innego lakieru o TU). Jest bardzo krotki, cienki i nakrętka lakieru jest strasznie nieporęczna, bo szeroka. Pędzelek nabiera mało lakieru, co jest wyjatkowo uciążliwe. Nie mam długich paznokci, a i tak muszę go maczać w lakierze 2-3 razy na każdy paznokieć. 
Mam cicha nadzieje, ze Oriflame zmieni te buteleczki. Kupiłabym pewnie inne kolory, ale pędzelek skutecznie mnie zniechęca.. niestety.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon gel base coat)


I gonna be quit and to the point.
The colour of this polish is great - very dark plum almost black. It has a lovely shine, dries fast and has a very nice consistency. The first coat smudges a bit, but the second one gives a nice even layer. The quality is good and have nothing to pick on. Everything would be nice if it didn't have one big flaw (and all Pure Colour polishes). The brush. (I was showing it HERE) It is very short and thick and the cap is big and uncomfortable. The brush holds very little of the polish which can be pretty annoying. I don't have long nails and I still have to dip the brush in the polish 2-3 time per nail.
I really hope Oriflame will change those bottles. I probably would buy more colours, but the brush is really discouraging.. unfortunately.
On photos: 2 coats + base coat (Avon gel base coat)


Lubię takie kolory na paznokciach. Ten przypomina mi lakier z Avonu Tweed.  
I like those colours on my nails. This polish reminds me Tweed from Avon.


25 komentarzy:

  1. wreszcie ktoś się ze mną zgadza - lakiery fajne, ale ten pędzelek to jakieś totalnie nieporozumienie

    dopóki nie zmienią opakowań nie kupię ani jednego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawie...mimo to widać, ze to nie czarny lakier.

      Usuń
  3. W pierwszej chwili pomyślałam, że to czarny lakierek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, taki średni moim zdaniem, ale zależy od gustu ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ze nie każdemu musi się podobać :)

      Usuń
  5. pędzelek to prawdziwa porażka...

    a już myślałam, że tylko mnie wzięło na ciemne lakiery!
    mam niemal identyczny odcień na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam ciemne nosze cały rok :)
      Zawsze po jasnym muszę coś cięższego nałożyć.

      Usuń
  6. Mi się śliwka kojarzy z czymś bardziej fioletowym. Ale jeśli już mamy trzymać się śliwki to nazwałabym to śliwką w czekoladzie. I to gorzkiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie przypalone powidła śliwkowe :p

      Usuń
  7. Śliczny kolorek, w pierwszej chwili myślałam, że jest czarny, a tu niespodzianka :)
    Mi też pędzelek w tych lakierach nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już mam wybierać to wolę lakiery z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie są złe... chociaz bardzo się od siebie różnią: są albo świetne, albo beznadziejne. Pędzelki maja za to dużo lepsze.
      Do tej pory probowalam 3 lakiery Oriflame i wszystkie jakościowo były dobre. Mam jeszcze jeden ;) czeka na swoja premierę.

      Usuń
  9. Ale cudowny kolor :) Nie posiadam żadnego lakiery z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam żadnego lakieru z oriflame'u. ale ten niestety jest dla mnie troszkę za ciemny

      Usuń
  10. ale ładny, taki wampirzy trochę :D
    a krótkie pędzelki też mnie denerwują ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. raz kupiłam ich lakier i mimo, że mnie kolorki kuszą, bo ten jest śliczny :) nie kupię, te pędzelki, i gumowatość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumowatosci nie zauważyłam... może inne kolory są bardziej gumowate.

      Usuń
    2. o to fajnie, może jednak się kiedyś na jakiś skuszę...

      Usuń
  12. Również mam lakier z tej serii i również popieram Twoje zdanie. Pędzelek do kitu.. ja na ogół noszę długie paznokcie i zanim pomaluje całą płytkę, lakier w połowie jest już suchy = robią się straszne smugi.
    Co do schnięcia - jak dla mnie wielki +, większość moich lakierów schnie długo, a ten szybciutko.
    ja akurat mam odcień sheer dream - taki kremowy. Kolor fajny, ale ani razu nie miałam go na paznokciach, gdyż nigdy nie potrafię tym pędzelkiem pomalować pięknie paznokci. A ta nakrętka - porażka.

    OdpowiedzUsuń