Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.04.2013

Oriflame Deep Plum + string glitter.


Znowu zabawiam się brokatem :p Nie probowalam wcześniej niteczek brokatowych, dlatego na próbę zamówiłam jeden kolor. W pudełeczku wyglądają na takie mleczne, na paznokciach zmieniają się dosłownie w tęczę  Wykorzystałam lakier, który już miałam na paznokciach, czyli Deep Plum od Oriflame. Chciałam uzyskać efekt lekkiego gradientu za pomocą brokatu. Jednak ze zwykłym brokatem jest dużo łatwiej. Niemniej efekt imprezowy jest ;). Całość pokryłam warstwa top coatu i tylko tyle jest na zdjęciu. Przydałaby się jednak i druga warstwa topu, gdyż niteczki bardzo szybko zaczęły odstawać i haczyć. 


I've been playing with glitter again :p I have never tried this string glitter before so I ordered just one colour. In the box it looks very milky, on the nails it changes to a whole rainbow. The base colour is the polish I already had on my nails - Oriflame Deep Plum. I wanted to achieve kinda gradient effect. It is so much easier with normal glitter. Never the less it is a pretty party look ;). I sealed everything with a top coat and that's how much it is on the photos. It was asking for a second coat though as after some time all those string started to stick out and catch.



21 komentarzy:

  1. Super. Brokacik wygląda jak posypka na ciastka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazwyczaj nie przepadam za takimi topami, ale tym razem mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda razem! muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest brokat- jest impreza! nawet jeśli to paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj bardzo ładnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ;) to chyba pierwszy lakier, który mi się z takimi paseczkami podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie byłam do nich nigdy przekonana, ale ciekawość moja nie zna granic i widać wyszło nie najgorzej.

      Usuń
  8. pierwszy raz widzę tak ładny mani z użyciem niteczek, brawo :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja nie byłam pewna, czy go publikować :p

      Usuń
  9. świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń