Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.04.2013

Nivea - żel pod prysznic Free Time.

Co do żeli pod prysznic to nie mam dużych wymagań (chyba już to pisałam). Jedyne co musza, to myć,  ładnie pachnieć i się pienić. Dobrze jak nie wysuszają skory na wiór, chociaz u mnie to się rzadko zdarza, a i tak zaraz po prysznicu aplikuję balsam, więc zazwyczaj problemu z tym nie mam. Dobrze, jak są tanie i wydajne. Przypadkowo trafiłam na promocje zeli Nivea i ten osobnik zauroczył mnie zapachem. I mimo, że butla wielka, to mi się nie nudzi... aż dziw :p


If it comes to shower gels I am not very picky (and I think I mentioned it already). They only things they have to is wash, smell nice and foam. It is nice if they don't dry my skin to a pepper, though that doesn't happen often and even though I apply body lotions right after shower, so I normally don't have problems with dry skin. It is good if they are cheap and efficient. Accidentally I saw a Nivea shower gels on promotion in the supermarket and this one just absolutely charmed me with its fragrance. And even though it is a large bottle I don't get bored of it... amazing :p

Nivea Free Time Kremowy żel pod prysznic z pielęgnującym mleczkiem aloesowym o zapachu karamboli i formułą Hydra IQ.



Opakowanie: duża, średnio wygodna butla z białego plastiku. Zatykotka dobrze się otwiera, ale do góry nogami to on nie postoi. Pojemność 500 ml.


Konsystencja lejąca, kremowa, świetnie się pieni i jest wydajny. Kolor bardzo blady zielony, prawie biały. 
Zapach nieziemski! Pachnie bardzo świeżo, cytrusowo, ale nie jak płyn do mycia naczyń. Po prysznicu cala łazienka pięknie pachnie ;)
Działanie: żel dobrze myje, nie wysusza, skora jest miękka i gładka. Nie podrażnia  nie uczula. Można chcieć czegoś więcej? Nie oczekuję nawilżenia, bo od tego są balsamy. 
Z przyjemnością kupie ponownie :)


Nivea Free Time Shower Cream with revitilizing star fruit scent, caring Aloe Vera and Hydra IQ formula.

The packaging: a large, not too comfortable bottle made of white plastic. The cam opens good, but it wont stand on it. Capacity 500 ml.
Consistency is liquid, creamy, foams great and it is quite efficient. Colour pale green, almost white.
Fragrance is amazing! It smells so fresh, citrusy  but not like a washing up liquid. And after the shower whole bathrooms smells so good ;)
Result: the gels washes well, doesn't dry and leaves the skin soft and smooth. Doesn't irritate the skin. Can I ask for more? I don't expect any moisturizing abilities, cause that's what are body creams for.
I will happily buy it again :)

Skład/Ingredients:

Macie swój ulubiony żel pod pod prysznic? Czy może kupujecie co popadnie?
Do You have a favorite shower gel? Or maybe You buy whatever there is?

12 komentarzy:

  1. z przyjemnością muszę się na niego przyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żele pod prysznic bardzo lubię z Isany i to ich kupuje najczęściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Isany niestety nie ma :( mogę sobie tylko poczytać o cudnych zapachach...

      Usuń
  3. Miałam, konsystencja faktycznie jest mega kremowa i zapach przyjemny. Teraz zużywam ogromną butlę z luksji i tak się właśnie zastanawiam... znudzi mi się, czy nie znudzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten żel - zapach ma cudowny :)
    I inne żele z Nivea także lubię, ładnie pachną też ich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała sprawdzić, bo lubię takie cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie zapach :) Chyba nie miałam jeszcze płynu Nivea ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. pewno super pachnie :D zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. już dawno nie miałam żelu pod prysznic z Nivea, ale tez raczej szybko nie nabędę, bo mam spory zapas żeli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym napisać to samo. Dodam tylko, że lubię cytrusowe zapachy:)

      Usuń