Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.04.2013

Marcowe zdobienia. March nail art.

Trochę się zagapiłam z podsumowaniem marcowych malowideł. Po powrocie z Polski zawsze muszę się parę dni zaaklimatyzować i wbić w rytm. 
Wracając do tematu - zakończył się projekt kontynenty, rozpoczął nowy, w którym mam ogromne zaległości :/ Udało mi się za to dodać kilka nie związanych z projektami wzorków. A oto co było:


I got a little late with my nail art summary from last month. Every time I am back from Poland I need a few days to get acclimatized and get into my daily routine.
But back to the topic - the continents challenge finishes, another one started (and I have a huge delay in this one :/. But I managed to show You few extra nail patterns. And so this was last month:

Projekt Kontynenty/Continents challenge:

Australia [klik]



Azja/Asia [klik]



Europa/Europe [klik]



Projent Hobby/Hobby challenge:

Muzyka/Music [klik]





Gotowanie/Cooking [klik]



Pozostałe/Other:

Srebrne róże/silver roses [klik]



Avon + Golden Rose [klik]



Który podoba Wam się najbardziej, a który najmniej?
Which one do You like the most and the least?

26 komentarzy:

  1. Kwiat wiśni z Azji jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka!! Te winyle są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienia, najbardziej podoba mi się Europa :) Takie coś podobne jak zdobienie gazetowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow wszystkie zdobienia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płyty winylowe, koala, nutki i wiśnia mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarancza i srebrne rózy sa sliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, pomarańcze i winyle naj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Japońska wisienka zdecydowanie najfajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te muzyczne mi się najbardziej podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. płyty winylowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Europa!!!!! :) to zdobienie jest super, mega, hiper i w ogóle naj!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są extra ale pomarańcze wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w Europie, Azji, Muzyce i tym z pomarańczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Twoje zdobienia!
    Oczywiście wisienki to mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Srebrne róże i gotowanie - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się takie podsumowanie:) nic tylko patrzeć i się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kwiaty wiśni mi się najbardziej podobają :) i róże srebrne ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Te z różami bardzo mi się podobają:) reszta też jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podobają najbardziej: gotowanie oraz avon, choć Australia również przyciąga uwagę. Wszystkie bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń