Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.04.2013

Kwietniowy haul. April's haul.

Nudny haul w tym miesiącu. Wszystko co piękne było w marcu, teraz tylko male zakupy na bieżąco i wykorzystanie promocji. 


This month I have a boring haul. All the pretty stuff I got in march so now it is just a little shopping of what's needed and taking advantage of the promotions.



- Odżywka do włosów Herbal Essences - już drugie opakowanie. Świetna jest i wydajna. Pisałam o niej TU.
- Odżywka do włosów Fructis do włosów kręconych - mam nadzieje, ze wygładzi moje fale. Z resztą lubię odżywki Fructis. 
- Balsam do ciała Bioten - pięknie pachnie! Napisze o nim więcej. Tak na szybko to tylko tyle, że szybko się wchłania no i ten zapach... 
Żele por prysznic Johnson's - dwie ogromniaste butle po 750 ml każda.  Kupując jedną, druga była gratis... starczy nam na bardzo długo.

- Herbal Essence hair conditioner - it is a second bottle. It is really good and efficient. I wrote about it HERE.
- Fructis hair conditioned for curly hail - I hope it will smooth my wavy hair. Besides I like their conditioners.
- Bioten body lotion - it smells gorgeous! I will write more about it... but just quickly will mention that it absorbs really fast and that fragrance...
- Johnson's shower gels - two humongous bottle 750 ml each. Buying one second was for free... those will last for a very long time.

I to wszystko. Więcej na kwiecień nie planuje, wiec to pierwszy i ostatni w tym miesiącu haul :)
Miałyście któryś kosmetyk? Jak się u as spisywał?

And that's all. I am not planning to buy more in April, so it is the first and last haul this month :)
Did You have any of those cosmetics? Did You like it?

9 komentarzy:

  1. fajne zakupy, ja miałam nie kupować po ostatnich, ale jednak się skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałam z Twoich zakupów, u mnie w tym miesiącu postanowienie kontrolowania zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te żele są rzeczywiście ogromniaste :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nic z tych rzeczy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych nie miałam - i ja w tym miesiącu staram się kontrolować wydatki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego i zazdroszczę takiego podejścia - mnie kuszą każde promocje i żadnej oprzeć się nie mogę! Muszę się nauczyć kontrolować wydatki! :D

    OdpowiedzUsuń