Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.04.2013

Essence - High Heel Mania (zapowiedz/preview)


Kolejna limitowana edycja od Essence, która będzie dostępna na przełomie maja i czerwca. Tym razem sporo gadżetów i dodatków. Skusicie się na coś?

Another limited edition from Essence that will be avaliable in storer in may/june. This time lots of gadgets and extras. Are You planning to get soemthing?

Toe nail polish - 1,99 €*
01 the stiletto,
02 the pump, 
03 the peeptoe, 
04 the wedge 
05 the gladiator

Shoe comfort pads - 2,99 €*
High heel protectors - 2,99 €*

Nail sticker - 1,79 €*

Designer sole sticker - 2,99 €*
01 into the wild 
02 pink is beautiful

Body art tatoos - 1,99 €*

* cena sugerowana/suggested retail price

13 komentarzy:

  1. jestem w szoku patrząc na to co wymyślili ;p
    Ale High heel protectors mnie bardzo ciekawi :) do tego może na Nail sticker bym się skusiła i chciałabym zobaczyć jak wyglądają na żywo designer sole sticker :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie na coś się skuszę - może lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden lakier wpadł mi w oko; ten limonkowy. ale cała reszta kolekcji..hm, lekko mnie zszokowała;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Te żelowe wkładki mogą być całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. czy ja dobrze kumam? to naklejki na podeszwę szpilki?

    OdpowiedzUsuń
  6. eee chyba nic mnie nie skusiło

    OdpowiedzUsuń
  7. Nad tymi żelowymi wkładkami mogłabym się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne rzeczy wszystko dla mnie:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier jakiś ostatecznie :P.

    OdpowiedzUsuń