Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.04.2013

Essence - Guerilla Gardening (zapowiedz/preview)


Przychodzę dzisiaj z kilkoma nowościami od Esssence. Guerilla Gardening to limitowana edycja dostępna na przełomie maja i czerwca 2013. 

I come with a preview of few nest stuff from Essence. Guerilla Gardening is a limited edition that will be available in May/June 2013.


Eyebrow mascara - 1,99 €*
01 garden girls 
02 my piece of land

Cream to powder blush - 1,99 €*
01 mission flower 
02 floral glam

Lip Cream - 1,99 €* 
01 mission flower 
02 floral glam

Nail effect powder - 1,99 €*
01 i´m the moss 
02 mission flower


Nail polish - 1,79 €*
01 i´m the moss, 
02 plant the planet, 
03 mission flower 
04 floral glam

Eyeshadows - 1,79 €*
01 garden up!, 
02 my piece of land
03 plant the planet

Hair-ties - 1,99 €*
01 guerilla girls

nail art multi effect brush - 1,99 €*
01 to sweep is sweet
Co Wam się spodobało? Mi wpadł oko tylko ten pierwszy cień.
Only the first eyshadow caught my eye. What do You like?

* cena sugerowana/suggested retail price

źródło/source 

14 komentarzy:

  1. Mi się spodobał aksamit do paznokci i słodki ruszofffy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć '02 plant the planet' na moich paznokciach :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie powiem- lakiery mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery i cienie beda na pewno u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery i błyszczyki - pewnie je zgarnę ;)

    P.S. Ciekawe, czy to nie jest żart primaaprilisowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż i aksamit do paznokci bardzo mi się spodobały i mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Essence miło mnie zaskakuje :)) i coraz bardziej lubię ich produkty :)) a ta cena marzenie!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier plant the planet :) i zamsz/aksamit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie kupiła ciemny "tusz" do brwi.. a tak to kolory całkowicie nie moje..

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery mi się chyba najbardziej podobają :D te kolory jakieś neonowe są :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zamsz, cień po prawej stronie oraz oba kolorki do ust mi się spodobały zobaczymy jak to będzie w praktyce:>

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery wyglądają sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. może się skuszę na tusz do brwi i limonkowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń