Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.04.2013

Co robię źle, czyli nieudane podejście do naklejek wodnych.

Nabyłam drogą kupną takie ładne naklejki. Wymyśliłam sobie co z nimi zrobię i co? I coś poszło nie tak. Naklejki po nałożeniu top coatu pomarszczyły się paskudnie i widoczne są brzegi.
Na pewno nie jedna z Was miała z taki naklejkami styczność. Napiszcie mi co robię źle?
- wycięłam naklejki,
- włożyłam na chwile do wody,
- ułożyłam na paznokciu,
- po wyschnięciu położyłam top coat.
Może być to wina top coatu? A może nie wyschły całkowicie... 
Też miałyście takie problemy?



I got those water decals some time ago. I got an idea what to do with them and what? And something went wrong. The stickers after applying a top coat got all wrinkly and You can see the edges.
I am sure some of you have some experience with those. Can You tell me what am I doing wrong?
- I cut out the stickers,
- soaked them in water for a little bit,
- placed them on my nails
- after drying I applied a to coat.
Could that be a top coat fault? Or maybe they didn't dry completely...
Did You have probelms like that as well?



Zielony lakier to Sally Hansen Parrot, granatowy to Sally Hansnen Thinking of Blue. Naklejki nie są najlepszej jakości, co na zdjęciach jest mega widoczne - są jakby ziarniste. Mimo wszystko sam wzór na paznokciu wygląda lepiej.



The green polish is Sally Hansen Parrot, navy blue Sally Hansen Thinking of Blue. The decals are not the best as You can tell from the photos - they are kinda grainy. The pattern looks better on the nail though.

19 komentarzy:

  1. Stosowałam naklejki wodne, ale nigdy nie miałam takiego problemu jak ty. Ale może faktycznie to wina wody, która mogła zostać pod naklejką...
    Tu kilka jak u mnie wyglądały
    http://2.bp.blogspot.com/-I89zvzjAu6A/USR9bBy9GEI/AAAAAAAAABw/fsP4P2dqCkw/s1600/487579_4242919202952_566961117_n.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-t_VnLQlwF9c/USR9b7i4DNI/AAAAAAAAACI/smDcrTddZqE/s1600/538789_4211213450328_1049347278_n.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-a-JFnK0bJh8/USR9dImsNaI/AAAAAAAAACs/vssaalgx_nE/s1600/559915_4643239570711_1354249506_n.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-Qi0L5WQTd4c/USR9ZEsw1pI/AAAAAAAAAA0/GC7hTr31l6o/s1600/18281_4678825940348_354748478_n.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-oU7WqMhgKPs/USR9aHX_TRI/AAAAAAAAABQ/-K_2F9Z7yYM/s1600/310095_4944452020834_1602215577_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u Ciebie wyglądają pięknie.
      Pod naklejka wody nie było...w każdym razie nie powinno być. Po nałożeniu poodciskalam wszystko papierowym ręcznikiem, wiec powinno być ok.

      Usuń
    2. To może to być wina topu, lub jakości naklejek...

      Usuń
  2. mi wyszło to samo.. wkurzyłam się i zdjęłam naklejki - wywaliłam :/ masakra... mam nadzieję, że ktoś odpisze co poszło nie tak to i ja skorzystam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je będę próbować... musi przecież wyjść jak powinno..

      Usuń
  3. ja też nie miałam jeszcze takiego problemu.
    a jakiego top coatu używasz? Może spróbuj z innym i chociaż ta kwestia się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... a może są naklejki lepsze i gorsze? Takie które dobrze schną i takie które słaba schną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama naklejka nie nasiąka wodą, te naklejki to coś takiego jak tatuaż dla dzieci.

      Usuń
  5. ja dopiero planuje wypróbować te wodne naklejki mam nadzieję, że jakoś podołam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystałam z takich naklejek i niestety nie potrafię pomóc, ale szkoda że nie wychodzi tak jak powinno bo całkiem ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam takich naklejek więc nie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko mi powiedzieć co robisz nie tak z naklejkami, ale gradient wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam do czynienia z naklejkami wodnymi , i nie wiem dlaczego ci nie wyszło ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. mnie się i tak podoba efekt, szczególnie to w jaki sposób pomalowałaś paznokcie. nie umiem Ci pomóc:(, bo sama maluję pazury tylko na jeden kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w ogóle nie mam cierpliwości, więc nawet się za to nie zabieram

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie pomogę, gdyż nigdy jeszcze takich naklejek nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie się mam zebrać do użycia pierwszy raz naklejek i mam nadzieję, że jakoś mi pójdzie

    OdpowiedzUsuń