Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.04.2013

Avon - Inspired iris + Golden Rose Jolly Jewels 109

Pokazywałam Wam niedawno taki różowiusi lakier z Avonu [klik]. Jego odcień nie przypadł mi go gustu, wiec go troszkę podrasowałam. Tak się trafiło, że  mniej więcej w tym samym czasie skusiłam się na lakiery Golden Rose Jolly Jewels, wiec nałożyłam jedna warstwę numerku 109 na dwie warstwy lakieru Ispired Iris. Wyszło całkiem fajnie i wesoło. 

Sam lakier Jolly Jewels 109 jest przyjemny w obsłudze  ma dobra konsystencje, chociaz trzeba się trochę postarać, żeby piegi były równomiernie nałożony. Pędzelek ma standardowy, chociaz spodziewałam się szerokiego i płaskiego jak w lakierach Rich Color. Oczywiście zmywanie to koszmar.


I was showing You not so long ago a pinky polish from Avon [click]. I it not quite my shade, so I wanted to tune it up a bit. And since I got new Golden Rose polishes at that time I applied one coat of Jolly Jewels 109 on top of two coats of Inspired Iris. It cane up quite nice and cheerful.

About Jolly Jewels 109 - it is nice to work with, has a good consistency though You will have to put a little effort to spread the glitter evenly. The blush is standard. I was expecting a wide and flat one like in Rich Colour polishes. Of course removing it was a nightmare.


A do tych z Was, które maja numer 109 mam pytanie. Ile potrzeba warstw aby pokryć całkowicie paznokcia? Nie probowalam, ale po jeden warstwie wnioskuje, że trzeba ich dosyć sporo.

And for those of You that have number 109 I have a question. How many coats it needs to completely cover the nail? I didn't try it that way, but after seeing one coat only I think it needs quite a few of them.

25 komentarzy:

  1. Faktycznie wesoło.Preferuje te lakiery na innych zamiast solo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda ten JJ jako top, ja go mam, ale używałam tylko samego, u mnie po dwóch warstwach był dobry efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. z JJ fajny efekt jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazwyczaj nie bardzo lubie rozo, ale tutaj cos pieknego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm....jak lukier ze świątecznego mazurka :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie!
    ja tej JJtki nie mam, ale czytałam, że wystarczą 3 warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  7. choruję na JJ 109, ale jakoś nigdy nie mam jakoś po drodze do GR :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak cukierkowo, super! Ja mam czerwony z tej serii i też jestem zadowolona, zawsze go kładę jednak na inny lakier a też w sumie ciekawa jestem ile jego warstw potrzeba do całkowitego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. malutko tych cekinków ;p innymi kolorami u mnie wyszło ich znacznie wiecej i gęściej się rozłożyły. może to zależy od koloru ja mam 110 i 111

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta 109 jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie jakoś ta małe drobinki nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ten lakier wygląda z tymi drobinkami :) super :)

    http://illusionistofdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten lakier z GR :)) na bialym tez wyglądałby cudnie, może zrób i taki mani:))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne połączenie takie w stylu sweet

    OdpowiedzUsuń