Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.04.2013

Avon - Golden Vision

Nie przepadam za złotem. Nie nosze złotej biżuterii, dodatków, ciuchów itp... Na paznokciach powoli się do złota przekonuje. Nadal nie lubię tego bardzo żółtego. Ale ten lakier z Avonu taki nie jest. Ma całkiem przyjemny odcień złota i nawet mi się podoba... Jest jasny, trochę szampański.
Lakier jest bardzo dobry (porównując do ostatniej Avonowej miętki). Ma przyjemną konsystencję - dosyć rzadką. Równomiernie się nakłada, kryje przy dwóch warstwach i przyzwoicie szybko schnie. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon gel base coat) 



I am not a big fan of gold. I don't wear gold jewellery, accessories, clothes and so on... I am slowly starting to change my mind if it comes to gold on nails. I still don't like that very yellow one. But this Avon polish is not like that. It has a very nice shade of gold and I quite like it... It is light, a little champagne shade.
The quality is a very good too (comparing to the last mint from Avon). It has a nice consistency - quite runny. It covers the nail evenly and gives a full coverage after two coats. Dries decently fast.
On photos: 2 coats + base coat (Avon gel base coat).





Używałam już tego lakieru do tego manicure.
I already used this polish for this manicure.




Podoba sie Wam? Nosicie zloto na paznokciach?
Do You like it? Do You wear gold on Your nails?

21 komentarzy:

  1. uwielbiam złoto na paznokciach. Mam praktycznie taki sam lakier z inglota :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie potrafię u siebie zaakceptować złota na paznokciach :) Nie podobają mi się takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię złotych paznokci, ale u Ciebie wygląda to całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, ten złoty lakier jest obłędny! Choć do lakierów z avonu nie jestem zbytnio przekonana, są jakieś rzadkie, a może po prostu źle to robię, skoro u Ciebie wyglądają wspaniale. Przy okazji komentowania zapraszam na rozdanie na blogu mojej siostry :) www.lifewithtwofaces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie ich lakiery są dobre. Sa i koszmarki (za geste, za rzadkie, smużące, gluty itp..). Trzeba chyba trafić.
      Ten akurat jest całkiem niezły.

      Usuń
  5. Śliczny jest. Zwłaszcza w tym mani prezentuje się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię złoto na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ! :) Mam bardzo podobny z Golden Rose, który opalizuje na zielono ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na lakier Avon, to wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie się prezentuje ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam złotko z Wibo i jest ok, u ciebie podoba mi się w połączeniu na ostatnim foto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja żółty lubię, złoto solo już nie za bardzo- ale ten odcień świetnie pasowałby do zdobień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za żółtym nie przepadam... albo nie spotkałam jeszcze "mojego" żółtego.
      To złotko kupiłam głownie pod katem zdobień własnie :)

      Usuń
  12. Zachowaj go na jesien. Wtedy na pewno go pokochasz. Uwielbiam takie kolory jesienią, wiosna czy latem się w nich źle czuję.

    A mani świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. ten złoty wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń