Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.04.2013

Avon - Asap Pink

Jeden z nowszych odcieni proponowanych przez Avon. Myślałam, że będzie trochę jaśniejszy, a to taki dosyć intensywny różowy kolor. Ładny na wiosnę i lato, chociaz trzeba się trochę z nim namęczyć, bo bardzo smuży.  Nałożyłam 3 warstwy, a i tak nie jest idealnie. Plusem jest bardzo szybkie wysychanie. Gdy skończymy malować pierwszą warstwę, można nakładać drugą na paznokcie malowane na początku  Nie jest wiec źle i te 3 warstwy nakłada się szybko i wszystkie 3 szybko schną. 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat).



One of the newer shades from Avon. I thought it will be lighter and it is a pretty intensive pink. It is nice for spring and summer, but it is a bit problematic one. It smudges terribly. I applied 3 coats and it is still not perfect. The big plus for fast drying. When I finished applying first coat I could start with the second one right away. So it is not so bad and those 3 layers dry pretty fast.
Oh photos: 3 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)



25 komentarzy:

  1. piękne paznokcie i piękny lakier

    taki cukierkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ocień, będę musiała mu się przyjrzeć przy zamówieniu ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor - lubię takie, ale nie lubię nakładać 3 warstw :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny :) szkoda, że potrzeby 3 warstw, ja mam inne kolory tej serii i kryją po dwóch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam inne. Niektóre są świetne a co jakiś czas trafi się taki słabszy egzemplarz.

      Usuń
  5. ależ piękny kolor :)
    ja z AVONU nie mam jeszcze żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ma cudowny :) Szkoda że tak słabo kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  7. kusisz tymi lakierami z avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny i taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem ciągle na etapie poszukiwań idealnego baby pinka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor ;) Też jestem fanką lakierów z AVONu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń