Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.04.2013

AA - tonik nawilżająco - rewitalizujący 30+

Tonik to nie jest mój must have w łazience. Używam, żeby złagodzić skore po oczyszczaniu żelem i w sumie tylko wieczorem, ale jeśli akurat żadnego nie mam, to nic się nie dzieje. Najważniejsze jest dla mnie to, by nie wysuszał i aby łagodził. Lubie zatem delikatnie nawilżające toniki i te do cer wrażliwych.

Face toner is not a must have for me. I use it to calm my skin after washing it with a gel and I basically use it only for the night, but if I don't have any toner nothing bad happens anyway. The most important me is to have a toner that doesn't dry my face and calm my skin. I like those gently moisturizing ones and for gentle skin types.



AA Kuracja Przeciwzmarszczkowa tonik nawilżająco - rewitalizujący 30+

Opakowanie: podoba mi się kolorystyka i wygodna zatyczka. Plastik lekko prześwituje. Pojemność 250 ml.
Zapach: tonik ma bardzo delikatny zapach. Na skórze prawie niewyczuwalny.
Konsystencja wodnista.
Działanie: tonik odświeża skore, oczyszcza wszelkie resztki pozostałe po demakijażu. Nie podrażnia  nie uczula i nie wysusza skory. Nie pozostawia żadnej lepkiej, warstwy. Jest tez wydajny - używam go tylko raz dziennie i po miesiącu zużycie sięga 1/5 opakowania. Nie mam mu nic do zarzucenia. Jest delikatny i bardzo przyjemnie się go używa.
Kupię ponownie jeśli akurat nie będę miała na oku innego. 




AA anti-wrinkle revitalizing and moisturizing

tonic 30+

The packaging: I like the colours of this bottle and its cap. Very comfortable. The plastic is slightly see-through. Capacity 250 ml.
Fragrance: it has a very delicate scent that is almost unnoticeable on the skin
Consistency is watery.
Result: is refreshes the skin and removes all that was left from cleansers. It doesn't irritate or dry, doesn't leave any sticky film. It is also efficient - I use it once a day and after a month only 1/5th of the bottle is gone. I have nothing to pick on. It is gentle and very pleasant to use.
I will buy again if I don't find another one that I wanna try out.

Skład/Ingredients:



Tonik mozna kupic tu: sklep AA
You can buy it here: AA shop 

3 komentarze:

  1. ja też w sumie tonika rzadko używam, latem lubię go użyć rano do odświeżenia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog ! Miło się czyta :)
    Zapraszam do mnie : http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie używam toników, wolę wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń