Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.04.2013

AA - Maseczka Błyskawicznie Nawilżająca.

Przyznam, że sama tej maseczki bym nie kupiła. Ale dzięki wygranej w rozdaniu hoshi777 miałam okazję ją poznać. I bardzo dobrze, bo ją polubiłam :) Pewnie po nią znowu sięgnę. Przeważnie sięgam po maseczki oczyszczające, zwężające pory i mocniejsze peelingi ze względu na mieszana cerę. Ale od czasu do czasu dobrze jest dodatkowo nawilżyć mordziatke.



I would probably never buy this mask on my own. But thanks to hoshi777 and her giveaway i had a chance to try it. And that's good, 'cause I like it :). Will probably get it again. It would be nice if it was available in tubes as well. Usually I use cleansing, pore minimizing masks and stronger scrubs since I have combined skin. But from time to time it is good to moisture the facey a little more.



AA Skuteczna Pielęgnacja - Maseczka Błyskawicznie Nawilżająca.

Opakowanie: podwójna saszetka mieszcząca 2x5 ml produktu. Nadal wole tubki, chociaz takie saszetki sprawdzaj się przy wyjazdach. Całość (10 ml) starczyła mi w sumie na 4 razy.
Konsystencja kremowa, delikatna, świetnie się rozprowadza, nie spływa z twarzy. Część maseczki się wchłania, resztę należy zmyć.


Zapach delikatny, kremowy, trochę kwiatowy, bardzo przyjemny.
Działanie: używałam jej po mocniejszej maseczce oczyszczającej. Świetnie nawilża buzię i sprawia, że skora jest gładka i miękka. Mam wrażenie, że  zostawia na twarzy delikatny film ochronny. W chłodniejsze dni jest to przyjemne, ale latem może denerwować. Nie zauważyłam zapychania, czy jakiegokolwiek zaczerwienienia. Przyjemnie łagodzi po wcześniejszych mocniejszych zabiegach (maski, peelingi).
Kupię ponownie. Mam nadzieje, że będę o niej pamiętać, bo na zimę będzie świetna, kiedy to moja twarz potrzebuje więcej nawilżenia.


AA Effective Care - Instantly Hydrating Mask

The packaging: a double sachet that holds 2x5 ml mask. I still prefer tubes, though those little portions art good for trips. The whole thing (10 ml) was enough for 4 times.
Consistency is very creamy, delicate that spreads nicely and doesn't run from the face. Some of the mask absorbs to the skin, the rest we have to rinse.
Fragrance is gentle, creamy, slightly flowery - very nice.
Result: I was using it after a stronger cleansing mask. It hydrates skin really well and leaves the skin smooth and soft. It felt like it leaves a delicate film on the skin. In colder days it is quite nice, but I don't think it will work in the summer. I didn't notice any stuck pores or redness. It nicely soothes the skin after stronger products (masks, scrubs).
I will buy again. I hope I will remember about it next winter, when my skin will need more moisturizers again.

Skład/Ingredients:

13 komentarzy:

  1. kupiłam tą z malinami na "okładce", ale jakoś nie ciągnie mnie do niej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczki AA są całkiem przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie te maseczki się w ogóle nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę maseczkę-zapach fajny,ale osobiście preferuję maseczki do zmywania wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę taki do zmywania, ale ta zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza na zimę, więc również mam nadzieję przypomnieć sobie o niej kiedy nastąpi kolejna zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam maseczke z AA taką zieloną z ogórem, ale jeszcze nie próbowałam, tej nie używałam i tak najbardziej lubie glinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez glinki lubię najbardziej... czasami lubię trochę urozmaicenia :)

      Usuń
  8. chyba w nią zainwestuję...

    OdpowiedzUsuń