Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.03.2013

Zużyte w lutym. Finished in February.


Udało mi się całkiem sporo opakowań wykończyć, przy czym królują produkty do włosów. Chyba się zmówiły i wszystkie skończyły w ciągu jednego tygodnia. Czas uzupełnić zapasy włosowe :)

I managed to finish quite nice amount of cosmetics. The biggest group are hair products. I think they made some kind of a deal and decided to finish within one week. Time to refill my stock :)


Włosy:
1. Syoss szampon Substance & Strength - przyjemny szampon, ładnie pachnie, ale mam po nim łupież. Natomiast B. bardzo go polubił i czujęże jeszcze u nas zagości. Ja nie kupię ponownie, ale B. tak. [pelna recenzja]
2. L'oreal Elseve selenium actif szampon przeciwłupieżowy - genialny produkt. Nie wiem ile butelek już zużyłam i ile lat go używam. Zawsze mam jeden w łazience i jak tylko się kończy kupuję następny  Wybawiciel i mój must have. Ciągle kupujemy. [pelna recenzja]
3. Garrnier Fructis odzywka lśniące i gładkie - bardzo dobra odżywka o nieziemskim zapachu. Bodziemy do niej wracać, bo to zdecydowanie jedna z najlepszych odżywek od dłuższego czasu. Kupię ponownie. [pelna recenzja]
4. Gliss Kur odzywka bez spłukiwania Color Protekt - nie byłam z niej zadowolona. Włosy miałam po niej sianowate, a oczekiwałam wygładzenia. Zużyłam, bo co miałam zrobić. Nie kupię ponownie. [pelna recenzja]
5. Yves Rocher szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się - bardzo fajny szampon ziołowy o świetnym zapachu. Nie plątał włosów, dobrze mył i mi przypadł do gustu. Nie wiem czy kupię ponownie. [pelna recenzja]
6. Avon Planet Spa maska do włosów z masłem Shea - przyjemna maska wygładzająca włosy i ułatwiająca rozczesywanie. Przyjemny krówkowy zapach. Nie obciąża. Nie wiem czy kupię ponownie. [pelna recenzja]

Hair:
1. Syoss Substance $ Strength shampoo fir normal to fine hair - a nice shampoo with a pleasant fragrance. Not for me as I had dandruff after using it, but B. liked it and I think he will buy it again. I will not buy it again, but B. will. [full review]
2. L'oreal Elvive anti dandruff shampoo with active selenium - this shampoo is a genius and my definite must have. I don't know how many bottles I have used and for how many years. I always have one in my bathroom and as soon as it is about to finish I get another one. My savior. We keep buying it. [full review]
3. Garnier Fructis sleek & shine hair conditioner - a very good conditioner with an amazing fragrance. We will definitely buy it again and again as it is one of the best that I had a chance to use. Will buy it again  [full review]
4. Gliss Kur color protect conditioner - I wasn't happy with it. My hair were like hay and I was expecting to smooth them. I used it up, what else. Will not buy it again.  [full review]
5. Yves Rocher purifying shampoo - a nice herbal shampoo with a lovely fragrance. It didn't tangle the hair, washed them well and I liked it. Maybe will buy it again.  [full review]
6. Avon Planet spa African Shea butter hair mask - nice hair mask that helps brushing the hair and smoothing them. Has a nice fudge fragrance. Doesn't make the hair go greasy faster. Dunno if I will buy it again. [full review]


Ciało:
7. Natural Honey żel pod prysznic z olejkiem ze słodkich migdałów i proteinami jedwabiu - ogromniasta butla, która zasiliła pojemniki na mydło i mniejsza butelkę na żel pod prysznic. Takie duże są dla mnie niewygodne. To kremowy żel, który dobrze się pieni i myje. Trochę ostry zapach... jakby męski. Ze względu na zapach nie kupię ponownie (w sklepie wydawał się przyjemny).
8. Manava żel pod prysznic - często je kupujemy o rożnych zapachach. Ten pachnie jak pomarańcze, czy mandarynki. Bardzo dobry, tani żel z Leclerca. Kupię ponownie.
9. Avon Skin So Soft Odżywczy krem od ciała Dotyk Jedwabiu - bardzo gesty krem... właściwie masełko do ciała. Dobrze nawilża i natłuszcza skórę zostawiając ochronna warstewkę na dosyć długo. Wygodne opakowanie. Ale nie do końca pasuje mi zapach - bardzo intensywny, perfumowany. Nie kupię ponownie.
10. Kolejne opakowanie mokrych chusteczek dla dzieci. Kupię ponownie.

Body:
7. Natural Honey shower gel with sweet almond oil and silk proteins - a humongous bottle that refiled our soap containers and a smaller shower bottle. Those huge ones are so uncomfortable for me. This a creamy gel that foams and washes well. The fragrance is a little strong and kinda like products for man. Cause of the fragrance I will not buy it again (in the shop it seemed nicer).
8. Manava shower gel - we often buy those in different fragrances. This one smells like oranges, or tangerines. It's a good, cheap gel from Leclerc. Will buy again.
9. Avon Skin So Soft Singature Silk nourishing body cream - a very thick cream... actually body butter. It moisture well leaving a greasy film on the skin for quite some time. Comfortable packaging. But I don't like the fragrance - too intensive, perfumed. Will not buy again.
10. Another bag of wet baby wipes. Will buy again.


Próbki:
11. Loreal kod mlodosci - próbka starczyła na 2 użycia, ale wiem że go nie kupię. Zupełnie nie nawilża skory, musiałam i tak dodatkowo smarować twarz kremem. Chyba, że stosuje się je na krem jako bezę pod makijaż... ale baz i tak nie używam, wiec mi to cudo nie potrzebne.
12. Clinique 3 kroki - musiałam po tym malutkim zestawie robić twarzy kuracje nawilżające. Tak mnie wysuszył, że skóra się łuszczyła i piekła. [pelna recenzja]
13. Próbki perfum: Avon Tomorrow i Oriflame Delicacy. Żadnych nie kupie. Delicacy pachnie podobnie do Avonu TTA Romantic Voyage, a te akurat mam.

Samples:
11. Loreal Youth Code - this sample last me for 2 times, but I know I will not buy it. It doesn't moisture the skin and I had to apply normal cream anyway. Unless it is supposed to be used on top of the cream as a makeup base... but those I don't use anyway, so it is definitely not for me.
12. Clinique 3 steps - I had to give my skin some moisturizing session after that set. It dried my skin so much that it was burning and peeling. [full review]
13. Perfume samples: Avon Tomorrow and Oriflame Delicacy. I will not buy any of them. Dlicacy smells kinda like Avon TTA Romantic Voyage and those I do have.


To na tyle :) Zostawiam Was z tymi pustymi opakowaniami, a ja lecę do Polski :D (spodziewajcie się ogromnego posta haulowego... albo kilku)

That's all :) I am leaving You with all those empty bottles and I am off to Poland :D (be prepared for a huge haul post... or a few of them).


10 komentarzy:

  1. ja lubię Avon Skin So Soft ale zapach tez mi nie pasuje, wole w różanej wersji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mgielka z Gliss Kura jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta konkretna na mnie wrażenia nie zrobiła niestety.

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio polubiłam odżywkę Garniera oleo repair :)
    a ten szampon z YR miałam, ale jakoś nie przypadł mi do gustu, u mnie tańsze szampony lepiej się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  5. z tych wszystkich produktów to znam tylko szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie miałam z tych rzeczy, które pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pokaźne denko :) Niestety żadnej z tych rzeczy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. SSS fajne są, ale mi się też zapach nie podoba, tak jak maseczka PS fajnie działa na włosy ale zapach jak dla mnie za bardzo słodki i jeszcze dość długo je czuć po zmyciu ;)

    OdpowiedzUsuń