Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.03.2013

Yves Rocher - maseczka głęboko oczyszczająca. Pore clearing mask.

Dawno maseczek nie pokazywałam. Mam kilka nowych (co widziałyście w ostatnich haulach) i ta, o której dzisiaj będzie od razu poszła na tapetę. Przy okazji zamówienia w Yves Rocher wrzuciłam ją do koszyka - mała, tania, akurat na spróbowanie.


I didn't show u face masks for some time. I have a few new ones (that You could see in my latest hauls) and this, that I wanna tell You about today went straight on my face. I got it cause it is small, cheap and I was placing order at Yves Rocher store anyway. 

Yves Rocher Maseczka głęboko oczyszczająca
Pure System

Opakowanie: Podwójna saszetka 2x4 ml. Jedna porcja starcza na jeden raz. Za samymi saszetkami nie przepadam, ale Yves Rocher ma tą maseczkę również w tubce o pojemności 50 ml.
Konsystencja gęsta, kremowa w beżowo-szarym kolorze. Dobrze się rozprowadza i bardzo szybko zastyga. Nic dziwnego, że wystarczają 3 minuty, bo po tym czasie jest gotowa do zmycia.
Zapach: apteczny... ciężko mi w tej chwili dokładnie go określić gdyż katar szaleje u mnie w nozdrzach na całego.


Działanie: maseczka świetnie oczyszcza. Naprawdę nie spodziewałam się takich dobrych efektów po użyciu zaledwie saszetki. Oczyszcza i zwęża pory. Buzia jest gładka i przyjemna. Trochę ściąga, dlatego warto po niej nałożyć dodatkowo maseczkę nawilżającą. 
Kupię ponownie, ale w tubce :) Bardzo mi się spodobała.



Yves Rocher Pore Clearing Mask
Pure System

The packaging: A double sachet 2x4 ml. One portion lasts for just one time. I am not a big fan of sachets  but I Yves Rocher does them also in 50 ml tubes.
Consistency is thick and creamy in beige/grey colour. It spreads nicely and dries really fast. No wonder it is advised to keep in on face only for 3 minutes. It is ready to rinse after just that time.


Fragrance: smells like pharmacy... I cant describe it better as a cold is having a party in my nose right now.
Result: It is clearing really well. The pores are smaller and much cleaner. I wasn't expecting so good effect just after using a sachet. My face was smooth and nice. It can tense the skin a bit, so it is good to apply some moisturizing mask after.
I will buy again, but in a tube :) I really liked it.

Skład/Ingredients:


12 komentarzy:

  1. 'trochę ściąga' - delikatnie to ujęłaś ;D
    Bardzo lubię tą maseczkę - rewelacyjnie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja zaraz po zmyciu nałożyłam maseczkę nawilżającą, więc tylko trochę mnie pościągała :p

      Usuń
  2. mojego serca jakoś nie podbiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zainteresowałaś tą maseczką. Mam straszny problem z rozszerzonymi porami, więc spróbuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam rozszerzone pory, szczególnie na nosie i policzkach. Naprawdę na nosie widać różnicę. Efekt nie jest mega długotrwały, ale tez użyłam jej tylko 2 razy, bo na tyle starczyła.

      Usuń
  4. Ja mam swoją ulubioną z Ziaji z glinką i przy niej pozostanę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno ją spróbuję, tylko ciekawa jestem ile ona kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saszetka - 4,90
      Tubka - 35.00 (teraz 24,50 - warto czekać na promocje i kody zniżkowe)

      Usuń
  6. muszę wziąć przy następnej wizycie w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z chęcią się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń