Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.03.2013

Yves Rocher - haul.

Nareszcie odebrałam swoje zamówienie z Yves Rochera. Ponownie skorzystałam ze znizki -50% na cały asortyment i paczka czekalam na mnie w PL od listopada. Dlatego szampony są jeszcze w poprzednich opakowaniach. Balsam do ust waniliowy już używam i jestem zadowolona. 

Finaly I picked up my Yves Rocher order. Again I used -50% descont to get some stuff and the parcel was waiting for in Poland me since November. Thats why the shampoos are still in the previous bottles. 
I alwready use the wanilia body balm and I really like i :)


KREM DO RĄK OWIES Z UPRAW BIO - 8,95
SZAMPON PRZYWRACAJĄCY BLASK - 4,95
SZAMPON DO WŁOSÓW BLOND - 4,95
hamamelis żel pod prysznic - 6,45
SZAMPON ODŻYWCZY DO WŁOSÓW SUCHYCH - 4,95
WANILIA I CYTRYNA PERFUMOWANY ŻEL POD PRYSZNIC - 5,95
MLECZKO DO CIAŁA BRZOSKWINIA - 9,95
ŻEL POD PRYSZNIC - BAWEŁNA Z INDII - 4,45
ŻEL POD PRYSZNIC ZIARNA KAWY- 3,95
KREM REGENERUJĄCY NA DZIEŃ I NA NOC Z WYCIĄGIEM Z NAGIETKA - 9,95
WANILIA I CYTRYNA ODŻYWCZY BALSAM DO UST - 5,95
BALSAM ODŻYWCZY DO UST - 4,95
MASECZKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA JEDNORAZOWA - 2,45
POMPKA DOZUJĄCA DO PRODUKTÓW PLAISIRS NATURE (brak na zdjęciu) - 1,75

Gratisy do zamówienia:
Free stuff added to the order:


ZESTAW UPIĘKSZAJĄCY DO PAZNOKCI
ZESTAW Z OLEJKIEM ARGANOWYM

Czuje, ze jeszcze jedna paczuszka do mnie od nich przyjdzie z oferty urodzinowej :p
I have a feeling that I will get another parcel from them from a birthday offer :p

34 komentarze:

  1. Kurczę, ciągle na blogach pojawiają się te kosmetyke z YR, muszę się im chyba bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto na coś się skusić.

      Usuń
  2. Ze zniżką naprawdę opłacalne zakupy ;d
    Zazdroszczę brzoskwiniowego mleczka do ciała, mam malinowe i uwielbiam ich zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś malinowe razem z żelem pod prysznic i zapachem do ciała (ten jeszcze mam).

      Usuń
  3. Mój ukochany żel kawowy! Przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go wcześniej, po zachwytach w necie skusiłam się na niego - rzeczywiście pięknie pachnie :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem kosmetyków tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna je zamawiać online - ja tylko tak kupuję. Warto zapisać się do newslettera i czekać na zniżki i okazje ;)

      Usuń
  5. sporo tego ;) A gratise sa bardzoe ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zamówiłam z rabatem - 50%, tylko, że skupiłam się na zielonych punktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zamawiam często, wiec kupuję to co mi potrzebne, lub co mam ochotę wypróbować.

      Usuń
  7. Sporo tego aż pozazdrościć :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na pól roku można sobie pozwolić ;)

      Usuń
  8. ciekawa paczka. przegapiłam tą promocje, ale na nastepnej takiej sie skusze;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba następną opuszczę. Muszę pozużywać te wszystkie cuda.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Korzystam jak mogę jak jestem w PL :) Jakby nie było jest taniej.

      Usuń
  10. wow ile gratisów, chyba sama się pokuszę na takie zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  11. można widziec gdzie kupilas ten szampon do wlosow blond i jak sie u Ciebie sprawdza? :)

    zapraszam rowniez do mnie http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam. Dopiero w tym tygodniu dorwałam się do paczki :) Kupuje zawsze na ich stronie internetowej.
      O tu masz :)
      http://www.yves-rocher.com.pl/szampon_do_wlosow_blond

      Usuń
  12. Znam YR i uwielbiam!
    nie miałam tylko styczności z produktami do paznokci- jestem ich ciekawa.
    A ta linia z olejem arganowym jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa... na pewno się u mnie nie zmarnują :)

      Usuń
  13. Troszkę tego jest. Przyjemnego zużywania ;)

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie jakoś nie ciągnie do tych kosmetyków. Sama nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nałożyłam sobie ostatnio tą maseczkę oczyszczającą i byłam w szoku nie tyle jej działania, co stopnia w jakim ściągnęła moją twarz. Zastanawiałam się, czy mnie nie sparaliżowało przypadkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dzisiaj i rzeczywiście bardzo szybko zastyga i mocno ściąga.

      Usuń
  16. Yves Rocher - potrafi zadbać os swoich klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki z YR:) a ta seria Tradition de... (nie wiem czy dobrze napisałam:/) jak dla mnie przepięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę chyba się przenieść na zakupy internetowe jak oni TAAAKIE gratisy dają:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam kremik do rąk w wersji oliwkowej i dla mnie bardzo fajny, krem nagietkowy też :)
    Teraz czekam na paczuszkę z oferty na dzień kobiet, a w miedzy czasie złożyłam kolejne ze sklepu internetowego...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet mi nie mów o YR! W tym miesiącu już trzy zamówienia puściłam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie moge patrzeć na ich newslettery... od razu coś zamawiam! A dzis znowu dostałam dwa! ehh.. Ale czaje się na jakiś fioletowy cien do powiek :P niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Czasami wole od razu usunąć ze skrzynki :p

      Usuń