Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.03.2013

Projekt kontynenty - EUROPA. Continents challenge - Europa.

Na ten ostatni tydzień projektu miałam już gotowy inny manicure. Ale nie wyszedł na zdjęciach ładnie i ogólnie nie byłam z niego zadowolona, wiec nawet nie będę go tu pokazywała. To drugi pomysł na ten tydzień. Europa w internecie :) 
Najpiew odbiłam lokalna gazete na paznokciach, a następlnie dodałam skróty, jakie mozna znalezc w adresach internetowych.

I had a ready manicure for this last week of the challenge. But it didn't look good on the photos and generally it didn't coma out as I wanted, so I will not even show it here. This was my second idea for the European week. Europe on the net :)
First I did the newspaper manicure and then I added some shortcut of the countries that You can find in the web site addresses.







I to by było na tyle. Zrobię podsumowanie projektu w moim wydaniu, a tymczasem możecie pooglądać prace pozostałych uczestniczek o TU.

And thats it. I will prepare some kinda dummary with my manicure, but for now have a look at the other participands work HERE

22 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł ;)
    ja jeszcze nie robiłam metody gazetowej, ale się chyba skusze niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam ten szał na odbitą gazetę na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne wykonanie i pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zatkało mnie! wykonanie jak zawsze- super, ale sam pomysł: GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze nie próbowałam tej metody gazetowej. Musze spróbować, bo wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde ;) hehe naprawdę ciekawy i oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie to wygląda, ja bardzo bym chciała sobie zrobić ten gazetowy mani ale podchodzę jak pies do jeża, no nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalne :) nigdy nie pomyślałam, że można skrótami internetowymi oddać Europę.
    http://maary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł :) muszę sobie kiedyś odcisnąć gazetę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!;) strasznie fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalny pomysł, super! :D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń