Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.03.2013

Projekt kontynenty - AZJA. Continents challenge - ASIA.


Czas na Azję. Postanowiłam wykonać gałęzie kwitnącej wiśni. Od dawna miałam na nie ochotę, a że akurat taki temat mamy w projekcie, to nareszcie zagościły na moich paznokciach. Na jednym paznokciu japoński znak :) Kto wie, co oznacza? :p



Time for Asia. I decided to paint some cherry blossom branches. For quite some time I wanted to make such manicure and since now we have that topic in a challenge, it finally ended up on my nails. On one nail I added a Japanese sign. Who knows what it means? :p




Wystąpili:
Starring:



Cliché - Gótico
Cliché - Branco
Oriflame - Pure Colour Sheer Cream
Claire's - brokatowy/glitter
Avon - Fuchsia


TU możecie zobaczyć prace pozostałych dziewczyn :)
HERE You can have a look at the nail art of other participating girls :)

37 komentarzy:

  1. Śliczne! :)
    A znak oznacza miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałam napisać, że "ping-pong" :P Świetny efekt, od razu wiadomo jaki to kontynent:)

      Usuń
    2. Nie wiem co to za znak, moj maz tez go po raz pierwszy w zyciu na oczy widzi. Milosc pisze sie tak 愛 po japonsku. Ten znak co namalowalas to milosc po chinsku w uproszczonych znakach uzywanych w mandarynskim chinskim ;-)

      Usuń
  2. o kurcze jak ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!! nie mam talentu do malowania takich wzorków, ale po oglądaniu takich prac chyba spróbuję :))
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie! bardzo pracochłonne, albo tak mi się zdaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda.. Te kwiatki są troszkę wypukłe co daje taki fajny 3d efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! zapytam w pracy co znaczy;p;p

    OdpowiedzUsuń
  7. patrząc na miniaturkę od razu wiedziałam, ze to kwiat wiśni. Jak zawsze pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzyskałaś piękną gałązkę pokrytą kwiatami wiśni:) Widać, że mas ogromny talent do zdobień. Poza tym świetnie dobrałaś odcienie:) Ten kwiat wiśni wygląda tak wiarygodnie, że od razu mam przed oczyma Japonię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kwitnąca wiśnia :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie!:D Ale Ty masz pomysły^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie to odwzorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie!!! Czuję Azję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Japonię i kwiaty wiśni!
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne i ten znak :D super :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne wykonanie. miałaś super pomysł, ja dalej nie wiem co na tą Azję namalować ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, a japoński znak cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kwiaty wiśni! uwielbiam ich motyw wszędzie, a zwłaszcza na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! swietnie ! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie! Nawet nie wiedziałam, że paznokcie mogą być takie ładne >.>

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobają się mi zdobienia w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń