Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.03.2013

Projekt kontynenty - AUSTRALIA. Cotinents challent - AUSTRALIA.

Powiedzcie, ze to coś to wygląda jak misiek koala. Właściwie dwa misie :) siedzą na eukaliptusach i patrzą na wszystko z góry. 
Na początku chciałam kangury, potem myślałam o czymś bardziej pustynnym, a skończyło się na tych futrzakach. 


Please tell me that this thing looks like a koala bear. Actually two koalas :) are sitting on the trees and looking at everything from the top.
At the beginning I wanted some kangaroos, then a desert and it ended up on those furry things.




Wystąpili:
Starring:



Cliché - Kahki

Avon - Peppermint Leaf
Cliché - Branco

TU możecie zobaczyć prace pozostałych dziewczyn :)
HERE You can have a look at the nail art of other participating girls :)

22 komentarze:

  1. Koalka :D widzę, że u Cb też pomysł taki jak u mnie, tylko jeszcze go nie zamieściłam ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie te miśki :) Jak zwykle ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze! Od razu widziałam, że to koala, prześlicznie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koala to zdecydowanie najfajniejszy zwierzak Australii :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. koala to jeden z moich najulubieńszych zwierzaków a twoje wyglądają wspaniale :D szkoda że ja takich nie umiem namalowac na pazurkach ..

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś dla mnie Mistrzynią takich dźunglowo-ziwrzakowych paznokci :)
    koala jest jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze ♥♥ Podziwiam za talent :)
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś dla mnie mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są fantastyczne! Jak z obrazka! Co ja bym dała by mieć takie zdolności! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo...:) ten mały koala słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no jasne, że wygląda to to na misia, ba! nawet pierwsze skojarzenie to koala!
    Świetnie wyszło, a miśki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow :) misie koala jak żywe ;p serio :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Koala wyszedł Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. no misie koala, a jakże :) śliczne :)
    a powiedz mi, czym malujesz te wzory? masz jakieś specjalne pędzelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie cienkie pędzelki do malowania na paznokciach. Tu je pokazywalam w haulu: http://polish-my-nail.blogspot.com/2012/09/napad-na-chinski-sklep-haul-chinese.html
      Głownie używam tego krótkiego, bo jest lepszy.

      Usuń
  15. Oczywiście, że wygląda jak koala:D Piękne i pomysłowe wykonanie:D

    OdpowiedzUsuń