Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.03.2013

Projekt hobby - MUZYKA. Hobby challenge - MUSIC

Tydzień 1 kolejnego projektu, w którym biorę udział. Z muzyką jestem dosyć mocno związana i to nie tylko dlatego, że lubię słuchać. Przez 7 lat uczęszczałam na lekcje gry na pienianie do ogniska muzycznego. Niestety nie mam u siebie pianina i paluchy wychodzą z wprawy :( Trenuję jedynie szybkie pisanie na klawiaturze.



A first week of another challenge that I participate. I am pretty strongly connected with music and it is not just because I like to listen  to it, but because for 7 years I was learning how to play on the piano. Unfortunately I don't have a piano now in my flat so my fingers are going out of practice :( I am training fast typing now.


A na paznokciach wylądowały nutki... nie klawisze.
And on my nails landed tones... not keyboards.




Wystąpili/Starring.


Cliché - Branco
Cliché - Agua Pura (jako top coat/as top coat)
Avon - Peppermint Leaf

Prace pozostałych uczestniczek można obejrzeć TU.
Nail art of other participants You can see HERE.


23 komentarze:

  1. Kolorowe nutki :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) świetna inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się napracowałaś;) Pięknie!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wzorek wyszedł Ci pięknie, tylko dlaczego na końcu wpisu wstawiasz kradziony obrazek i to jeszcze ze znakiem wodnym i bez podania źródła? bezpieczniej podać link

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie- niesamowicie mi się podobają!

    masz piękne te paznokcie- jak dla mnie kształt idealny :)
    mam nadzieję, że jeszcze będziesz miała pianino albo i fortepian ^^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Bardzo bym chciała fortepian, ale to wielki czort! Pianinem nie pogardzę :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł! chociaż ja bym nie dodawała tej "mgiełki" :)
    Oh kto wie co nas czeka w życiu może jeszcze uda Ci się powrócić do dawnej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez żałuje ze dałam "mgielke" bo na zdjęciach nie za ciekawie wyglada. Ale juz mi sie nie chciało wszystkiego zmywać i od nowa malować :p
      Może :) Musze w totka wygrać najpierw...

      Usuń
  7. Ależ z Ciebie uzdolniona artystka ! Cudne nutki ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i idealne wykonanie :) Gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW nie mam pojęcia jak można mieć tyle cierpliwości, ale efekt świetny :0
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooops.. miało być " :) "

      Usuń
    2. Cierpliwości mam aż nadto :)

      Usuń