Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.03.2013

Projekt hobby - GOTOWANIE. Hobby challenge - COOKING.


Trochę spóźniony manicure na tydzień drugi projektu hobby. Postaram sie jednak wszystko nadrobić. 
Temat drugiego tygodnia to "Gotowanie". Prawdę powiedziawszy nie miałam pomysłu na ten tydzień (miałam już gotowy inny wzorek, ale nie byłam pewna, czy mogą być tez ciasteczka/słodkości), dlatego wykonałam bardzo proste kawałki pomarańczy. Będąc u rodziców mam ograniczone kolory lakierów ;). 
Baza jest lakiery Avonu, który pokazywałam kilka dni temu - Sweet Pea Deam. Pomarańcze to biały lakier Essence 02 White Secret i pomarańczowy lakier Wibo w tej różanej buteleczce o numerze 3. Całość pokryta top coatem.



A little late manicure for the second week of a Hobby Challenge  I will try hard to catch up though. 
The topic was "Cooking". I honestly didn't know what to do here (had other manicure ready, but I wasn't sure if I can make cookies/cakes), that's why I made a very simple orange pieces. Since I am at my parents right now I have very limited range of colours ;).
The base polish is Avon Sweet Pea Dream that have shown You few days ago. White one is from Essence 02 WhiteSecret and the orange one is Wibo in a rose shaped bottle with number 3. Everything sealed with a top coat.




Prace pozostałych uczestniczek możecie obejrzeć TU.
All other participants nail art You have see HERE.

24 komentarze:

  1. bardzo ładnie.
    i zrobiło się tak ciepło przez te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu poznałam, że to pomarańcze :) bardzo lubie te owoce

    OdpowiedzUsuń
  3. naszła mnie ochota na pomarańcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny manicure, bardzo optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł,całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł:) Oczywiście ciasteczka też byłyby ok, ale tak jesteś przynajmniej oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super te pomarańczki ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż poczułam pomarańcze! super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż zachciało mi się pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł na wzorek na paznokcie :) bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne :) I kojarzą mi się z okładką płyty 'Końca Świata' : https://www.youtube.com/watch?v=gjbLUxHNWdU
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niby nic a jednak coś :D świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bym sobie zjadła pomarańczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowo i ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ból nieposiadania lakierów u mamy ;). Bardzo ładnie Ci wyszły te pomarańczki.

    OdpowiedzUsuń