Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.03.2013

Prawie jak stempelki. Almost like a stamping plates.

Bardzo mi się podobają te duże stempelki na cały paznokieć. Naoglądałam się pięknych zrobień u innych bloggerek, gdzie na kremowym lakierze nałożone są za pomocą stempli i błyszczącego lakiery cudne wzorki i pozazdrościłam.
Aż w końcu się wzięłam i zmalowałam coś w tym stylu pędzelkiem. Wyszło tak jak chciałam, chociaz nie do końca jak stemplami. Może kiedyś je sobie sprawię :)
Kolor bazowy to Golden Rose with protein 348, różyczki malowane srebrnym Avonem Starry Sky.


I really like those large stamping place for a whole nails. I was looking and drulling to all those pretty manicures where on a creme polish girls apply shiny stamped pattern and I was envying all those pretty pet terns. 
And one day I decided to make my own nail art with a brush. It came up like I wanted, but not quite like the stamping plate can do. Maybe one of these days I'll have one :)
The base polish is Golden Rose with protein 348, roses are painted with silver Avon polish Starry Sky.





24 komentarze:

  1. Wygląda to bardzo ładnie, delikatnie :)
    (ja cały czas wojuje z swoimi stempelkami, ciągle coś wychodzi nie tak jakbym chciała :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... nie moge tych stempelków ujarzmić...

      Usuń
    2. A co do różyczek to bardzo elegenckie :)

      Usuń
  2. wyszły Ci bardzo ładne te różyczki :)tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie urocze różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, chociaż stempelkami będzie o wiele szybciej :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że wyszło ci lepiej niż stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie !! lepiej niż stemplami :))

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. decydowanie lepiej niż stempelki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wyszło cudnie! idealnie! :) niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło świetnie :) Normalnie jakby były stemplowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co za precyzja. Prawie jak stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają wspaniale :) wow :o

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyszło, mam takie kolory lakierów, więc muszę wypróbować u siebie :) tylko na pewno te różyczki nie wyjdą mi ładne :/ jakiego używasz pędzelka?

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie wyglądają jak stemple. bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń