Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.03.2013

Ostatni marcowy haul... Last March haul...


... i ostatnie Polskie zakupy. Mam na jakiś czas spokój. Do następnej wizyty :p Tak więc haule będą przez kolejne kilka miesięcy mniejsze i bardzo skromne.

... and the last Polish shopping for now. Untill the next visit in Poland :p. So for now all the hauls will be much smaller and rare.


- Zmywacz do paznokci z Biedronki
- kilka lakierów Essence (które zapewne pokaże z osobna)
- 3 lakiery Golden Rose Jolly Jewels 
- holograficzny blogat sypki
- i jeszcze lakier z Kobo o cudnej nazwie Losboa (musiałam...), top NYC.

- Nail polish remover
- some Essence polishes (I will surely show them here separately)
- 3 nail polishes Jolly Jewels from Golden Rose
- holographic glitter
- and a Kobo polish with a lovely name Lisboa (just had to...) and a NYC top coat.


- Szampon i krem do rąk z L'Occitane odebrane za punkty PayBack
- kremy do twarzy Eveline, Lirene i Alterra
- Serum do włosów Joanny
- Kuracja z olejkiem arganowy Marion
- krem do rąk Ziaja kozie mleko
- czarny eye liner (nigdy ich nie uzywałam, chyba czas sie nauczyc malowc ładne krechy)
- masełko Nivea malinowe :)
- maseczka Synergen

L'Occitane hand cream and shampoo that i picked up for points
- Eveline, Lirene and Alterra face creams
- Joanna hair serum
- Marion hair serum with argan oil
- Ziaja hand cream with goats milk
- black eye lines (I have never use them, but I think it's time to learn how to make nice lines)
- raspberry lip butter from Nivea
- And Synergen face mask

 I zamówienie z Allegro:
And from Allegro (like ebay):


Moje ulubione lakiery Sally Hansen... polowałam na Green Tea, ale akurat ich nie było jak składałam zamówienie. 

And my favourite Sally Hansen nail polishes... I was trying to get Green Tea but when I was ordering them it was sold out.
 - Parrot
- Crinoline
- Ballet Rouges
- Temptation
- Honey Whip

- Comander in chick
- Greige Gardens
- Bittersweet
- Navy Baby
- Sequin Scandal
- Problem Child

Naklejki wodne
Water decals.


- Olejki do włosów Green Pharpacy
- kremik Bielendy i Dermacos

Green Pharmacy hail oils
Bielenda and Dermacos face creams

Miałyście któryś z tych produktów?
Did You have any of those products?

36 komentarzy:

  1. matko.. ile rzeczy... w jeden miesiąc ? :D wow! :D super lakiery upolowałaś :) lubię te szczególnie z Golden Rose , ale także z Sally zauważyłam fajne kolorki jak np. Temptation i Problem Child :) naklejki również fajne - te z kotkami świetne! krem z Bielendy też wpadł mi w oko bo sama lubię tą firmę i mam z niej kilka produktów :) no i krem do rąk z Ziaji - przydałby mi się, bo mam strasznie przesuszone dłonie po tej srogiej zimie (która nadal trwa )... Super rzeczy :) zazdroszczę:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano sporo... korzystam z Polskiego Rossmanna i innych, bo u mnie tego nie ma :) A i cenowo jest dużo taniej, wiec wole się obkupi raz na jakiś czas.

      Usuń
  2. ooo wszystkie jasne odcienie sally hansen brałabym:P

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę o recenzję Parrot Sally Hansen, jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. spore zakupy:D
    krem do rąk z ziaji miałam, i nie polubiłam się z nim. posiadam też krem do twarzy z alterry ale wersję z aloesem, i bardzo ją sobie chwalę;) mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą. czekam na pokazanie lakierków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam już ten krem do rak i jest ok. Za to Alterra średnio mi przypadła go gustu (jak na pierwsze testy)

      Usuń
  5. Mam lakiery GR JJ śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dermacos mnie ciekawi - nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. To mój pierwszy produkt tej firmy.

      Usuń
  7. super te lakiery z sally hansen

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ile się tego nazbierało:) królują paznokcie i włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleeee zakupów :D Ja mam masełko karmelowe z Nivea i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo same dobrze rzeczy. Oprócz kremów chce je wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałości w tych zakupach :)
    A ile pięknych lakierów :)

    Czy podałabyś sprzedawcę od którego kupowałaś lakiery SH na allegro? Bo ja raz niestety nadziałam się na podróbki i boję się, żeby znowu na takie nie trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam u nocanka_USA, a część u krasta_pl. Kupowałam u nich poprzednio i byłam zadowolona z lakierów.
      Chyba, że to bardzo dobre podróbki. Jak je rozróżnić?

      Usuń
    2. Mój lakier był tragiczny jeśli chodzi o nakładanie, niesamowicie się ciągnął i smużył, a wcześniej miałam kupiony w Douglasie i takich problemów nie miałam. Jeśli Twoje lakiery zachowują się normalnie to pewnie nie są to podróbki :)

      Usuń
    3. Próbowałam je na jednym palcu i chyba są ok :)

      Usuń
  12. dałaś czadu z lakierami :) zmywacz z Biedry ok, opakowanie wykorzystam później na inne zmywacze, bo okazało się, że ta pompka jest MEGA wygodna :)
    czekam na Twoją opinię o olejkach GP

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszalałaś z zakupami:) Ciekawi mnie ta kuracja z olejkiem arganowym z Marion.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow nieźle się obkupiłaś ;)
    ja mam krem z eveline, ale matująco nawilżający i za chwilę zacznę go używać ciekawa go jestem, daj znać czy tobie twój przypasował
    mam top NYC bardzo fajny
    a krem do rąk teraz po pozytywnych opiniach kupiłam z Isany z ureą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ten matujący tez... ale w koncu wziełam ten. Jakoś nigdy nie jestem zadowolona z tych matujących.

      Usuń
  15. wspaniałe lakiery. Muszę wreszcie kupić jakiś JJ...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne lakiery :D czekam aż zmalujesz coś na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. same cudeńka, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. woah jakie zakupy! mnie najbardziej spodobały się lakiery z Golden Rose. Czekam na zdjęcia pazurków nimi pomalowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuracja z olejkiem arganowym Marion jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę dużo pięknych kolorów lakierów :D :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że zakupiłaś top coat z GR... ja powiem, że mnie nie przypadł do gustu... robi na paznokciach coś na styl pękniętego top coatu i przez to lakier szybciej odpada :/ Dla mnie bubel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś chyba czytałam pozytywna opinie o tym topie... dlatego sie na niego skusiłam.

      Usuń
  22. ile lakierów! dostałam oczopląsu! chciałabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń